با قول مساعد علیمردانی به پیمانکاران
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد: اداره کل راه و شهرسازی آمادگی لازم برای رفع مسایل و مشکلات پیمانکاران فعال و توانمند حوزه راهسازی استان را دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۰۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 29 September 2017
یکی از مهمترین مشکلات زیر ساختی در کهگیلویه و بویراحمد، مربوط به پروژه‌های ارتباطی خصوصا راه هاست که باعث ایجاد دغدغه های زیادی در میان مردم ، مسئولین اجرایی و نمایندگان شده است . بر همین اساس  مدیران حوزه ی راه و شهرسازی همواره با چالش های زیادی روبرو هستند. یکی از چالش های مهم گریبانگیر مدیران و پیمانکاران این پروژه ها ، مسائل مالی است که عملا دست مدیران و اجرا کنندگان را در به سرانجام رساندن این پروژه ها تنگ کرده و از طرف دیگر نارضایتی هایی را هم به همراه می آورد.
مدیر کل راه و شهر سازی كهگيلويه وبويراحمد در بازدیدی که از محورهاي بويراحمد و دنا داشت ، به پیمانکاران اعلام کرد : اداره کل راه و شهرسازی آمادگی لازم برای کمک به رفع مشکلات پیمانکاران فعال را دارد.
به گزارش تابناک كهگيلويه وبويراحمد ، در این بازدید محمد علي عليمرداني از محورهاي شهرستان هاي بويراحمد و دنا از جمله محور باباميدان-ياسوج-سميرم،سي سخت-ياسوج- سرفارياب بازدید داشت.

عليمرداني گفت:هدف از این بازدید بررسی فنی پروژه ها و کیفیت کار پیمانکاران در اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی بوده است كه در اين خصوص تصمیمات مقتضی جهت حل برخی از مشکلات اتخاذ شد.
وي افزود : ضمن تقدير از قدم‌های بزرگی که پیمانکاران برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در شرایط سخت اقتصادی برداشته‌اند، از آنان انتظار می رود طرح های این حوزه را با کیفیت و شتاب بیشتری اجرا کنند.
عليمرداني عنوان كرد: اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم برای رفع مسایل و مشکلات پیمانکاران فعال و توانمند حوزه راهسازی استان را دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نظر می رسد با توجه به قول های مساعد مدیر کل و همچنین اولویت یافتن اقدامات مربوط به راه های استان ، باید امیدوار بود ، تحرکی جدی در اجرای پروژه‌های استان در حوزه ی راه و شهرسازی رخ دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار