نعیمی ضمن معرفی مدیر جدید شبکه بهداشت شهرستان چرام افزود :قول می دهیم که مشکل داروخانه که فاصله زیادی تا در مانگاه دارد به کمک مردم و امام جمعه محترم حل کنیم و در اوردن پزشک ها ی خوب و با تجربه در سرفاریاب کوتاهی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 04 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک از سرفاریاب ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام و هچنین مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه از درمانگاه  و داروخانه شهر سرفاریاب بازدید و سپس با امام جمعه این شهر دیدار نمودند .
دکتر نعیمی در این بازدید ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع)گفت : درمانگاه جدید سرفاریاب تا شهریور ماه تحویل داده میشود و بسیاری از مشکلات به حول و قوه الهی حل خواهد شد.
وی افزود :سعی و تلاش بر این هست که رضایت مردم را سر لوحه کار خود قرار دهیم و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود بدانیم در برنامه کاری خود با توجه به جمعیت و ترددهای زیاد و سیاحتی و زیارتی بودن منطقه در حوزه سادات بنابراین داریم که خانه بهداشت در گدار احداث نماییم تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را حل کرده باشیم .
نعیمی در بخشی دیگری از سخنان خود ضمن معرفی مدیر جدید شبکه بهداشت شهرستان چرام افزود :قول می دهیم که مشکل داروخانه که فاصله زیادی تا در مانگاه دارد به کمک مردم و امام جمعه محترم حل کنیم و در اوردن پزشک ها ی خوب و با تجربه در سرفاریاب کوتاهی نخواهیم کرد.
 
دیدار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر جدید بهداشت چرام با امام جمعه سرفاریاب + تصویر
امام جمعه سرفاریاب هم در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) عنوان کرد : که سرفاریاب با توجه به بافت منطقه ای نیاز به کار و تلاش زیادی دارد هر چند در این مدت خدمات زیادی ارائه شده است اما عمق محرومیت بالاست بنابراین از معاونت محترم دانشگاه و همچنین جناب اقای جعفری تقاضای توجه ویژه به این منطقه را دارم .
سیدفرج الله پژمان افزود:همانطورکه مستحضرید لحظه به لحظه کار شما عبادت هست و با توجه به تردد زیادی که در این مسیر وجود دارد نیاز مبرم به پایگاه امدادی در حوزه سادات و همچنین پشته زیلایی هست .
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکراز تلاش های جناب اقای احتشامی عنوان کرد : در حال حاضر راننده امبولانس در در مانگاه وجود ندارد و به علت شبانه روزی نبودن داروخانه مردم هر روز مراجعه می کنند و مشکلات زیادی متحمل می شوند .که در همین جا از همه مسولین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی تقاضای کمک و خدمت به مردم بخش را خواهانم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار