کد خبر: ۴۵۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 01 July 2017
عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: افزایش مهاجرت در کهگیلویه بزرگ نگران کننده بوده و باید با ارائه خدمات به مناطق روستایی و عشایری مانع از روند فعلی مهاجرت در این شهرستان باشیم.
وی با تاکید بر اینکه به طور حتم در صورت ارائه خدمات لازم به مناطق روستایی و ایجاد اشتغال شاهد مهاجرت معکوس هستیم ابراز کرد: ارائه خدمات عالی به مناطق عشایری دلی مهره در لنده، بیدانجیر و ساورز ستودنی است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: کاهش حاشیه نشینی در شهرهای گرمسیری و حوزه انتخابیه‌ام جزء اولویت‌ها من بوده که یکی از راه‌های تحقق این مهم ارائه خدمات مطلوب به مناطق عشایری و روستاها است که تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته و البته خود را نیز یک نیروی اداره امور عشایری می‌بینم.
هاشمی‌پور از گازرسانی به برخی روستاهای شهرستان بهمئی شامل منطقه قیام، سرآسیاب یوسفی و ممبی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال با پیمانکار انعقاد قرارداد شده و به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر پروژه‌های نیمه تمام و زخمی در برخی مناطق حوزه انتخابیه‌ام که بیش از ۱۰ سال به حال خود رها شده بودند، به‌زودی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
خسته نباشی سردار سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار