کد خبر: ۳۵۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 13 January 2017
شهردار یاسوج برای چندمین بار خبر از افتتاح پارک بانوان در آینده نزدیک داد.

به گزارش سایت استان کهگیلویه وبویراحمد، محمد علی جاوید گفت:نخستین پارک بانوان یاسوج به مساحت 25 هزار مترمربع 28 دی سال جاری و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به بهره برداری می رسد.
جاوید پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج ادامه داد: ساختمان دفتر امور بانوان شهرداری یاسوج نیز در راستای ارائه انواع خدمات به زنان و دختران این شهر 28 دی سال جاری افتتاح خواهد شد.
شهرداری یاسوج 26 شهریور ماه سال جاری نیز همزمان با همایش بزرگ پیاده روی، خبر افتتاح این پارک به همراه سه پارک دیگر را داده بود.
پیش از آن نیز قرار بود پارک بانوان همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح شود افتتاح بوستان بانوان نه تنها به سفر رئیس جمهور بلکه به هفته دولت هم نرسید در حالی که در این مدت هر بار شهرداری در سطح وسیع خبر افتتاح یا احتمال افتتاح این پارک را اعلام کرده است و خبر از بهره برداری قریب الوقوع داده است.
اگرچه بانوان شهر یاسوج که سهمشان از همه امکانات و فضاهای تفریحی پایتخت طبیعت ایران همین پارک است با این حال این بار نیز چندان امیدوار به افتتاح پارک نیستند زیرا افتتاح پارک در شرایطی انجام می شود که دو تپه شرقی و غربی کاملا روی این پارک دید دارد و همچنان خبری از درختهای تنومندی که قرار بود به حاشیه پارک منتقل شود نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار