کد خبر: ۳۴۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 23 December 2016
رئیس راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان بویراحمد گفت: بعد از مشاهد خبر از رسانه های جمعی از نحوه اظهارات بخشدار لوداب و نحوه انعکاس چنین مطلبی متعجب و خبر درج شده را به شدت تکذیب می کنم.

به گزارش «بویر نیوز»، مهران مسعودی اظهار داشت: بیش از 2700 کیلومتر جاده شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی که از مجموع این آمار 300 کیلومتر نقاط برفگیر با 10 گردنه سخت گذر که در بعضی از این گردنه ها ارتفاع برف تا شعاع 1/5متر میرسد را به صورت جهادی و تا سپیده دم بدون هیچ توقعی توسط عوامل راهداری بازگشایی می کنیم تا رهگذران با آرامش طی طریق کنند.

مسعودی به مدیریت استاندارد در نحوه اداره راهداری زمستانه اشاره و ابراز داشت: مجموعه کارشناسان جوان و با تجربه قبل از بارش ها در طی ماه در یک برنامه زمان بندی شده مبادرت به تعمیرات کلی از ناوگان راهداری با صرف هزینه های زیاد، خرید انواع سوخت مصرفی و قطعات یدکی در شرایط کنونی کشور آماده نمودند و ذکر چنین اظهار نظری خلاف واقعیت توسط بخشدار زیبنده مدیران جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: 65 دستگاه راهداری با تلاش شبانه روزی در 10 راهدارخانه ثابت و سیار با بیش از 50 راهدار خدمات راهداری را به دور از خانواده جهت آرامش مردم با تمام وجود انجام می دهند که یک حرکت ایثارگرایانه است و با افتخار عوامل راهداری انجام میدهند.

وی گفت: در تماس های تلفنی که با آقای روحانی بخشدار لوداب در خصوص ارائه خدمات راهداری داشتم تمام موارد ارائه شده را انجام دادیم و قضاوت خدمات عوامل سخت کوش راهداری را بعد از خدا به مردم میسپارم و یقین دارم مردم ولایت مدار لوداب بهترین شاهد و گواه تلاشهای بی شائبه عوامل راهداری هستند.

مسعودی گفت: خدمات رسانی عوامل راهداری مرز نمی شناسد و این چه منطقی است که ما با بخشداری تعامل داشته باشیم و با بخشداری عدم تعامل را ابراز کنیم، این فرافکنی است و به شدت تکذیب میکنم.

رئیس راهداری بویراحمد به برخورد شایسته ومناسب ملکی اشاره کرد وبخشدار مارگون را از جمله بخشداران موفق در نحوه خواسته های معقول عنوان کرد.

مسعودی گفت: ما دل کسی را خون نکردیم ذکر چنین موضوعی توسط آقای روحانی بخشدار لوداب کم لطفی بود، راهدارانی که شب رابه صبح و صبح را به شب رساندند تا چهره طغیانی جاده را آرامش ببخشند شایسته تجلیلند نه تخریب و دوستان کمی تقوی پیشه کنند و فراموش نکنند که سیاست و افتخار عوامل راهداری نجات در راه ماندگان است.

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان بویراحمد در پایان ایجاد ناامیدی در مردم وکم رنگ جلوه دادن خدمات دولت را غیرمسولانه و آب به آسیاب دشمن ریختن دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار