ماموران پليس اين متهم را در منطقه بلهزار حومه شهر ياسوج شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در حالي که اين فرد با خودروي پرايد خود در حال فروش مواد مخدر بود دستگير كردند كه در بازرسي از خودروي متهم مقدار يک کيلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كشف شد.
کد خبر: ۳۴۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 14 December 2016
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگيري يک فروشنده مواد مخدر و کشف بيش از يک کيلو گرم ترياک در منطقه بلهزار شهرستان بويراحمد خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی پليس، سرهنگ "سعيد بالش زر" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده شهري و روستايي و کسب خبري مبني بر اينکه فردي با هويت معلوم در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت مي کند،شناسايي و دستگيري اين فرد سابقه دار در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس اين متهم را در منطقه بلهزار حومه شهر ياسوج شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در حالي که اين فرد با خودروي پرايد خود در حال فروش مواد مخدر بود دستگير كردند كه در بازرسي از خودروي متهم مقدار يک کيلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كشف شد.

سرهنگ "بالش زر " ضمن تاکيد برهمکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس، بر برخورد قاطع با توزيع کنندگان مواد مخدر تاكيد كرد .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد در پايان از شهروندان درخواست نمود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع مواد مخدر را در اولين فرصت از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار