بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای بین المللی از جمله:« فرمانده کل گروه های تروریستی حلب کشته شد»،« سفیر جدید رژیم صهیونیستی وارد ترکیه شد » و ..پرداخته می شود.
کد خبر: ۳۴۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 11 December 2016
تحولات در عرصه بین المللی در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که در عرصه رسانه های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور سیاست رسانه ای خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند.
بسته ویژه خبری «تابناک کهگیلویه و بویراحمد»، جایی است که مهمترین خبرهای روز دنیا را ‌برای مخاطبان آماده می‌کند.
 واکنش ترامپ به دست داشتن روسیه در انتخابات
ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در خصوص اخبار منتشر شده علیه روسیه واکنش نشان داد.
اسپوتنیک به نقل از کانال خبری سی بی اس، گزارش داد: ستاد انتخاباتی رئیس جمهور برگزیده ایالات متحده آمریکا "دونالد ترامپ” در رابطه با دخالت کشورهای خارجی در برگزاری انتخابات ریاست جهموری آمریکا گفت: "اینها همان کسانی هستند که می گفتند صدام حسین سلاح کشتار جمعی در اختیار دارد.
انتخابات مدتهاست که به پایان رسیده است و این یکی از مقتدرانه ترین پیروزی های انتخاباتی در تاریخ ریاست جمهوری آمریکا بود. زمان آن رسیده است از جایمان حرکت کنیم بار دیگر آمریکا را عالی و کبیر کنیم.” برخی رسانه ها پیش از این اعلام کرده بودند که در داده های محرمانه آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا” درباره ی دخالت روسیه در روند انتخاباتی ایالات متحده به هدف حمایت از نماینده جمهوری خواهان "دونالد ترامپ” گفته هایی بیان شده است./خبرانلاین
 شلیک به دانش آموز چاقو کش
پسر دانش‌آموز که درجریان درگیری با همکلاسی‌اش او را با چاقو هدف قرار داده بود، با شلیک پلیس مجروح و به بیمارستان انتقال یافت. به گزارش رسانه‌های امریکایی، در این حادثه که در مدرسه «رنو» درایالت «نوادا»ی امریکا رخ داد، پسر نوجوانی که نامش فاش نشده است در نزاع با همکلاسی‌اش با دو چاقوی بزرگ به وی حمله ور شد که مسئولان مدرسه وقتی شرایط را وخیم دیدند بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. به‌دنبال حضور مأموران در مدرسه، پسرشرور که حسابی ترسیده بود به دیگردانش‌آموزان هم حمله ور شد اما سرانجام با شلیک گلوله پلیس زمینگیر شد.نوجوان ضارب بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل خونریزی شدید و در وضعیتی وخیم راهی اتاق عمل شد. هنوز انگیزه این ماجرا روشن نشده است./بولتن نیوز
 فرمانده کل گروه های تروریستی حلب کشته شد
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، ابو الولید عقاب، فرمانده نظامی کل گروه های تروریستی حلب کشته شد.
 در همین حال امروز روسیه اعلام کرد بیست هزار نفر از محله های شرقی شهر حلب سوریه خارج شدند و هزار و دویست فرد مسلح هم با بر زمین گذاشتن سلاح هایشان، تسلیم شده اند. 
 سفیر جدید رژیم صهیونیستی وارد ترکیه شد
منابع خبری از ورود سفیر جدید ترکیه در رژیم صهیونیستی به تل آویو خبر دادند.
به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، رادیو رژیم صهیونیستی از ورود «کمال اوکیم» سفیر جدید ترکیه در رژیم صهیونیستی به تل آویو خبر داد.
بر اساس این گزارش «کمال اوکیم» شامگاه شنبه وارد فرودگاه بن گوریون شده است. نخستین سفیر رژیم صهیونیستی در ترکیه از سال ۲۰۱۰ نیز هفته گذشته استوارنامه رسمی خود را تسلیم رئیس جمهور این کشور کرده بود.
«ایتان نائح» که اولین سفیر رژیم صهیونیستی در ترکیه از سال ۲۰۱۰ است در کاخ ریاست جمهوری در آنکارا مورد استقبال «رجب طیب اردوغان» قرار گرفته و استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.
حمله کماندوهای اسرائیلی به کشتی فعالان ترک که سال ۲۰۱۰ عازم نوار غزه شده بود ۱۰ فعال ترک کشته شدند و اسرائیل و ترکیه سفرای خود را فراخوانده و روابط میان آنها به پایین ترین حد خود رسید.
رژیم صهیونیستی نیمه ماه نوامبر گذشته نائح را به عنوان سفیر خود در ترکیه انتخاب کرد. از سوی دیگر ترکیه نیز « سمینا کمال اوکیم» مشاور نخست وزیر ترکیه را به عنوان سفیر ترکیه در سرزمین های اشغالی معرفی کرد.
انتظار می‌رود روابط ترکیه و رژیم اسرائیل که پس از سال ۲۰۱۰ به پایین‌ترین سطح خود رسیده بود، با توافقنامه عادی سازی روابط میان دو طرف که ۲۶ ژوئن در شهر رم، پایتخت ایتالیا امضا شد، وارد مرحله جدیدی شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار