مدیر کل کمیته امداد خبر داد:
فرید محبی:اعتبار اختصاص یافته امسال بانک ملی به مددجویان کمیته امداد مبلغ 62 میلیارد و 300 میلیون ریال است که در قالب تسهیلات اشتغالزایی 100 تا 150 میلیون ریالی به مددجویان متقاضی پرداخت می شود.
کد خبر: ۲۹۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 12 September 2016
اجرای طرح های اشتغالزایی برای مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است و در این زمینه تعداد 453 پرونده مددجویان کمیته امداد به منظور دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک ملی معرفی شده است.
فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مدیر امور شعب بانک ملی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی در این دیدار با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان با ارائه تسهیلات اشتغالزایی یکی از مهمترین روش های توانمندسازی مددجویان است.
وی با اشاره به اینکه 453 پرونده مددجویی جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک ملی معرفی شده، افزود: اعتبار اختصاص یافته امسال بانک ملی به مددجویان کمیته امداد مبلغ 62 میلیارد و 300 میلیون ریال است که در قالب تسهیلات اشتغالزایی 100 تا 150 میلیون ریالی به مددجویان متقاضی پرداخت می شود.
محبی با بیان اینکه تلاش ما این است که با تعامل و همکاری بانکها، بستری مناسب برای حل مشکلات مددجویان به خصوص در زمینه اشتغال آنان فراهم کنیم، اظهار کرد: بانک‌ها حضوری خوب و فعال در برنامه های کمیته امداد دارند و هر یک به نحوی در راه کمک به پیشبرد اهداف این نهاد یاریگر ما بوده اند که امید است این همکاری ها توسعه یابد.
وی با تشکر از مجموعه بانک ملی در راستای همکاری با کمیته امداد، بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته سال گذشته بانک ملی به کمیته امداد 53میلیارد و 300 میلیون ریال در سال گذشته بوده که برای اشتغالزایی مددجویان این نهاد هزینه شد.
محبی با اشاره به اینکه بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغال پیشرو بانکهای استان است، خواستار همکاری و تعامل بیشتر بانک ملی با کمیته امداد شد.
معرفی 453 پرونده اشتغال مددجویان به بانک ملی
مدیر امور شعب بانک ملی استان در این نشست، همکاری با کمیته امداد را افتخار دانست و گفت:تا جایی که ممکن است در برنامه های مشارکتی کمیته امداد برای کمک به نیازمندان همکاری می کنیم.
احداله امیری با بیان اینکه افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد در اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ما هستند، بر آمادگی همکاری درخصوص پرداخت تسهیلات مددجویی و سایر همکاری ها در راستای خدمت به نیازمندان تأکید کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار