قائم مقام کمیته امداد استان خبر داد:
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه تحت حمایت به اردوی زیارتی و فرهنگی به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 06 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ارسلان جلال فرد یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد را ارائه خدمات فرهنگی دانست و گفت: کمیته امداد به منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی ومعنوی مددجویان، برنامه های متفاوتی برگزار می کند.
وی اردوهای زیارتی را یکی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد برشمرد و افزود: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است.
جلال فرد ادامه داد: در مرداد ماه سال جاری ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه به مدت یک هفته به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
قائم مقام کمیته امداد استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 240 مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی اعزام شده اند، گفت: برنامه اعزام مددجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس همچنان در دستور کار کمیته امداد است و این نهاد در تلاش است تا با اجرای برنامه های فرهنگی رشد و تعالی خانواده های نیازمند را در تمامی عرصه ها رقم بزند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار