نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: مناسبت های ملی و مذهبی جزو شعائر اسلامی بوده و عامل صیانت از نظام و انقلاب هستند و به همین دلیل نیز باید به بهترین نحو ممکن و با حضور حداکثری مردم گرامی داشته شوند.
کد خبر: ۲۷۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 02 August 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در نشست با کارکنان، اعضای شورای طرح و برنامه و اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس این شورا، افزود: از مسئولان اجرایی این استان انتظار می رود که هیچگونه کوتاهی در زمینه کمک به کاهش مشکلات شورای هماهنگی استان نداشته باشند.
وی بیان کرد: سال های قبل در زمینه ساخت فضای فیزیکی مناسب برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برخی کم کاری ها و سهل انگاری هایی شده است.
ملک حسینی اظهار کرد: امید است که با تلاش و همت جدی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به زودی مشکل ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برطرف شود.
وی عنوان کرد: اداره های مذهبی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید دارای ساختمان مناسب، در خور شان و ایده آل باشند.
ملک حسینی ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت گسترده و سنگینی بر عهده دارد و تاکنون نیز به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کرده است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان بدون توجه و یا تاثیرپذیری از مسائل حزبی و جناحی توانسته مناسبت های ملی و مذهبی را به طرز باشکوه و با حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف مردم استان برگزار کند.
ملک حسینی خواستار بکارگیری شیوه های جدید و برنامه ریزی لازم از سوی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای دعوت از مردم این استان به منظور حضور در مناسبت های ملی و مذهبی شد.
وی گفت: مناسبت های ملی و مذهبی جزو شعائر اسلامی بوده و عامل صیانت از نظام و انقلاب هستند و به همین دلیل نیز باید به بهترین نحو ممکن و با حضور حداکثری مردم گرامی داشته شوند.
ملک حسینی با تاکید بر لزوم استمرار فعالیت ها در زمینه تبلیغ امور مذهبی و فرهنگی، بیان کرد: چنین اقدامی اثرگذار بوده و آثار مثبت متعددی به دنبال دارد.
وی اظهار کرد: از ظرفیت دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای برگزاری هر چه مطلوبتر و باشکوه تر مناسبت های ملی و مذهبی در این استان استفاده بهینه شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: یکی از وظایف مهم این شورا سیاستگذاری و برنامه ریزی برای بسیج عمومی مردم به منظور حضور گسترده و پرشور آنان در مناسبت های ملی و مذهبی است.
حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد تاکنون رسالت های خود را به نحو احسن انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اسلامیت و جمهوریت نظام توجه یکسان و همزمان دارد، بیان کرد: دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب برنامه ریزی کرده و در این زمینه نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
خاضع اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی حلقه اتصال بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی عنوان کرد: حضور آگاهانه، گسترده و پرشور ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف در خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان تاثیرگذار یوده و از ارکان تداوم انقلاب و جزو مولفه های اقتدار نظام است.
خاضع ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور و تمامی استان ها با کمترین هزینه بیشترین کارآیی و اثر را دارد.
وی افزود: اعتبار سالانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و تامین هزینه های جاری حدود یک میلیارد ریال است که ناکافی بوده و جوابگو نخواهد بود.
خاضع گفت: وضعیت ساختمان کنونی شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مناسب نبوده و استحکام چندانی نیز ندارد.
وی خواستار همکاری متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه احداث ساختمان مناسب برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار