رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت تاکید نمود:
تحت هیچ شرایطی تالار داران حق ندارند متقاضیان را مجبور نمایند که الزاما ًباید از خدمات تالار استفاده شود ضمناً تالاردار موظف است این مصوبه را در بنر بزرگ جهت رویت مشتریان نصب نماید.
کد خبر: ۲۶۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 31 July 2016
سر و سامان دادن به وضعیت تالارهای استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مواردی است که هم از طرف مردم و هم از طرف مسئولین مورد درخواست جدی بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سال گذشته مواردی از تخلفات این تالارها مطرح شد که برخی از این موارد در حوزه ی فرهنگ عمومی بود که دستگاههای متولی بر آن نظارت دارند اما برخی دیگر از این موارد مربوط به حوزه ی نظارتی سازمان صنعت و معدن است که اداره بازرسی این سازمان برنامه های ویژه ای برای نظارت بر عملکرد این تالارها اجرا می کند.
در همین رابطه رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: طرح ویژه بازرسی از تالارهای کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است.
 امیر جانی پور با بیان اینکه ساماندهی و ارتقاء کیفیت خدمات در تالارهای سطح استان در دستور کار قرار گرفته است افزود: طرح ویژه بازرسی از تالارهای کهگیلویه وبویراحمد و نظارت بر عملکرد آنها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
جانی پور یکی از مهمترین اهداف این طرح را جلوگیری از فروش هرگونه خدمات اجباری در تالارهای سطح استان دانست و گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفی مطابق قوانین نظام صنفی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: مشتریان از روی اختیار و میل خود نسبت به تهیه فیلمبردار، سفره عقد، لباس عروس، ارکستر، تهـیه و تامـین اقلام موادغذایی جهت برپای عروسی اقدام نمایند و تحت هیچ شرایطی تالار داران حق ندارند متقاضیان را مجبور نمایند که الزاما ًباید از خدمات تالار استفاده شود ضمناً تالاردار موظف است این مصوبه را در بنر بزرگ جهت رویت مشتریان نصب نماید.
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موضوع به تمامی تالارها ابلاغ شده و هم استانی ها در صورت مواجه با چنین تخلفی موارد را به سامانه 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین ادارات شهرستانی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار