شهردار سی سخت بیان کرد:به خاطر حساسیت بالا و احتمال خطر آفرینی تجهیزات بکار رفته در این پارک و دغدغه شهرداری برای جلوگیری از هر گونه حادثه ناگوار از ادامه فعالیت این پارک تفریحی ممانعت به عمل آمد.
کد خبر: ۲۴۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 15 June 2016
به گزارش سفیر دنا علی محمد حسینی شهردار سی سخت با بیان اینکه دستگاههای بازی نصب شده در تپه قلات باید استانداردهای لازم برای ادامه فعالیت را داشتند باشند گفت:طبق بررسی های اداره کل استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد تجهیزات بکار رفته در این پارک استاندار لازم برای ادامه فعالیت را ندارد.
شهردار سی سخت بیان کرد:به خاطر حساسیت بالا و احتمال خطر آفرینی تجهیزات بکار رفته در این پارک و دغدغه شهرداری برای جلوگیری از هر گونه حادثه ناگوار در این مکان ،طی بازدیدی که اداره کل استاندار استان از تجهیزات بکار رفته در این مکان داشت از ادامه فعالیت این پارک تفریحی ممانعت به عمل آورد.
محمد حسینی با بیان اینکه این پارک از سال 91 به مدت شش سال و با عقد قراردادی به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است گفت:در صورت تمایل به لغو قرار داد از طرف سرمایه گذار شهرداری سی سخت این مکان را به پارک خانواده و کودک با قابلیت اسکان مسافران تبدیل خواهد کرد تا هم مکانی برای استفاده خانواده ها و هم منبع درآمدی برای شهرداری باشد.
محمد حسینی ادامه داد:استقرار شهر بازی در شهرها بنا به سر و صدای زیاد و آلودگی های صوتی در حواشی شهرها احداث می شود و در صورتی که قرار باشد تجهیزات شهر بازی مورد استفاده قرار گیرد طبق اصول ایمنی و اداره استاندارد در یکی از پارکهای حواشی شهر بکارگیری و راه اندازی می شود.
شهردار سی سخت با اشاره به اینکه پیش از این نیز شهرداری سرمایه گذار را به رعایت اصول استاندارد و بیمه دستگاههای بکار رفته ملزم کرده بود افزود: در صورت تمایل سرمایه گذار در این مکان باید در چهار چوب قانون به فعالیت خود ادامه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار