با احداث این سیل‌بند اگر چه جلوی سیل و تخریبهای ناشی از بارندگی را گرفته اما انباشته‌شدن فاضلاب و بوی تعفن شدید ،گلایه‌های مردم و تهدید بهداشت عمومی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۲۲۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 06 May 2016
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده،از آنجایی که شهر لنده در دامنه ی کوه واقع شده ، فضای جغرافیایی و محیطی این شهر به گونه‌ای است که با کوچکترین بارندگی آب‌ها از سمت شمال به طرف مرکز شهر سرازیر می‌شود و منازل و خیابان‌ها را تهدید می‌کند.

بر همین اساس چند سالی هست که برای انتقال آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب در شمال شهر لنده مسئولان وقت اقدام به احداث سیل‌بند ی نموده اند .

با احداث این سیل‌بند در سال‌های اخیر اگر چه کمک شایانی به مردم شده و جلوی سیل و تخریبهای ناشی از بارندگی را گرفته اما سرازیر شدن سیلاب و گل و لای به سمت شهر و در نتیجه مسدود شدن این سیل بند از یک طرف و انباشته‌شدن فاضلاب و ایجاد لجن‌زار و بوی تعفن شدید از طرف دیگر ، گلایه‌های مردم و تهدید بهداشت عمومی را به همراه داشته است.

حال اگر چه طی سالهای اخیر اعتراضات فراوانی از ناحیه مردم و رسانه ها در این خصوص بعمل آمده و هیچ گوش شنوایی نبوده اما مجددا از مسولان زیربط خصوصا شهرداری و اعضای شورای شهر لنده و همچنین از مسولان شبکه بهداشت و درمان انتظار می رود تا تدابیر ویژه‌ای نسبت به حل این مسئله مهم اندیشیده و ابتدا با گشایش چند دقیقه ای این مسیر و سپس اقدامات شایسته بعدی ، با مردم ساکن در اطراف این سیل بند همراهی تا بیش از این شرمنده این شهروندان نشوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
منم خبم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار