200 معلم نمونه گچساران به مناسبت هفته معلم روز چهارشنبه در آیینی با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۲۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 04 May 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین 20 خانواده شهید فرهنگی گچساران و معلمان این شهرستان كه در طول یك سال گذشته رتبه های برتر استانی و شهرستانی كسب كرده بودند با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تقدیر شدند.
در این آیین سه كتاب از آثار فرهنگیان شهرستان گچساران با نام های 'باد موهای بنفشه را بُرد' اثر حسن بهرامی، 'الگوریتم مقدماتی و پیشرفته' اثر صابر اسدی و مهدی بهرامی و 'احیای قلبی و تنفسی نوزادان' اثر فاطمه الله كرم پور رونمایی شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران در این آیین، گفت: استاد مرتضی مطهری تبلور اندیشه و تفكر ناب اسلامی است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به نقش ارزنده شهید مطهری در دو مقوله اجتماعی و فرهنگی، افزود: آثار علمی به جا مانده از این فیلسوف می تواند چراغ راه انسان های آزاداندیش در هر سنی باشد.
وی بیان كرد: شخصیت استاد مطهری به عنوان پیوند دهنده حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس الگویی برای تمام جوانان ایران اسلامی در برهه كنونی و نسل های آینده است.
پورالحسینی اظهار كرد: شهید مطهری به عنوان سكاندار جنگ نرم با اندیشه ماركسیسمی غرب مقابله كرد و در حالی كه از استادان مطرح دانشگاه بود با نگارش كتاب داستان راستان گامی مهم به سوی پرورش اسلامی كودكان و نوجوانان ایران اسلامی برداشت.
وی از معلمان خواست با مطالعه كتاب های ارزشمند استاد مطهری در پربار كردن آموزش های مدارس و ترویج هر چه بیشتر اندیشه انسان ساز اسلام سهیم باشند.
12 تا 18 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام هفته معلم نامگذاری شده است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران دو هزار معلم و 23 هزار و 500 دانش آموز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار