معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پی در گذشت محمد جواد جلال فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و سخنگوی این تشکل در دانشگاه تهران، با حضور در منزل پدری آن مرحوم با خانواده و بستگان وی دیدار و این ضایعه غم انگیز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۰۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 04 April 2016
به گزارش ایسنا در این دیدار که رئیس و معاونان دانشگاه یاسوج نیز حضور داشتند، دکتر سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بیان خاطراتی از این دانشجوی فقید پرداخت و با تمجید از تلاش های وی در فعالیت های دانشجویی یادش را گرامی داشت.

جلال فرد متولد شهرستان یاسوج که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در دانشگاه تهران تحصیل می کرد، ظهر پنجشنبه، 12 فروردین در بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر در گذشت.

سید ضیاء هاشمی با تأکید بر متانت، ادب و نیک‌اندیشی این دانشجوی دانشگاه تهران، سخنرانی وی در حضور رئیس جمهوری در روز 16 آذر ماه سال گذشته و اظهارات مشفقانه و مسئولانه وی را نمونه‌ای از فعالیت های برجسته و به یاد ماندنی آن فقید برشمرد.

در این دیدار پدر مرحوم جلال‌فرد ضمن تقدیر و تشکر از هاشمی و هیئت همراه، یادآوری تعلقات ایمانی و آرمان های عدالت طلبانه فرزند فقیدش را موجب تسلی خاطر خود و خانواده اش دانست.

به گزارش ایسنا، "محمدجواد جلال فرد" که به دلیل التهاب عضلات قلب (میوکاردیت) در بخش CCU بستری بود، صبح 12 فروردین ماه امسال به بخش ICU منتقل شد و تلاش پزشکان برای احیای وی بی نتیجه ماند و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار