فرماندار گچساران گفت: بی‌رغبتی مردم نسبت به اجرای طرح بازسازی بافت فرسوده شهری از مهم‌ترین دلایل کندی این طرح در دوگنبدان است.
کد خبر: ۲۰۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 03 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نخستین جلسه بافت فرسوده شهری دوگنبدان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بافت فرسوده شهری دوگنبدان یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های حوزه شهری و عمرانی گچساران بوده که از سال‌های گذشته تاکنون در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به وجود برخی مشکلات در امر خدمت‌رسانی و در صورت بروز حادثه در امر کمک‌رسانی به مناطق بافت فرسوده شهری دوگنبدان، بازسازی و احداث بافت جدید در این مناطق با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: توجه به بازسازی بافت فرسوده شهری دوگنبدان و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌تواند مشکلات آینده این حوزه را به شدت کاهش دهد.

رحیمی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در خصوص احداث سکونتگاه‌های جدید و بازسازی بافت فرسوده بسیار تأثیرگذار است، گفت: مسئولان نسبت به آگاه‌سازی و استفاده مردم از مزایای این طرح اقدام کرده‌اند و این روند باید ادامه داشته باشد.

فرماندار گچساران از شناسایی 4 هزار واحد مسکونی در مرحله نخست در بافت فرسوده شهری دوگنبدان خبر داد و افزود: افزون بر 350 واحد در مراحل بعدی نیز شناسایی شده است.

رحیمی اظهار کرد: متأسفانه بی‌رغبتی مردم نسبت به اجرای این طرح از مهم‌ترین دلایل کُندی بازسازی بافت فرسوده شهری دوگنبدان است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان ساکن در بافت فرسوده شهری دوگنبدان می‌توانند از مشوق‌های قابل قبول این طرح در راستای احداث سکونتگاه‌های جدید استفاده کرده و مسئولان را در این امر یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار