بامخاطبان:
اگر منتخب موقع عمل به وعده ها پایش لنگید یا دستش لنگید، این اقبال حتما ترک خواهد خورد.اگر وعده ها فراموش شود حتما اعتماد امروز مردم هم فراموش خواهد شد
کد خبر: ۱۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 12 March 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
بسم الله الرحمن الرحیم
سخنی کوتاه با منتخب شهرستان کهکیلویه ی بزرگ سردار عدل هاشمی
این انتخاب و اقبال مردم به منتخب شهرستان را نمیتوان تضمین کننده ثبات در انتخاب بدانیم چرا که رای و نظرمردم پایدار نمی ماند و با توجه به عملکرد منتخب مردم افت و خیز پیدا میکند یعنی مردم اعتماد میکنند ولی تضمینی نمیدهند که این اعتماد همیشگی باشد.
مردم بیعت نکرده اند که نتوانند آن را لغو کنند بلکه میتوان گفت اعتماد کرده اند که هر لحظه اگر نماینده آنها از وعده ها منحرف شد و عهد بشکند اعتماد مردم نیز می شکند و اقبال مردم به منتخب به ادبار بدل خواهد شد.
مردم چنان عهد و پیمان نبسته اند که نتوانند آن را ملغی کنند
همه دیدیم که هیاهوی انتخابات و پیروزی منتخب فرو می نشیند و نشست و موعد عمل به وعده ها فرا میرسد. اگر منتخب موقع عمل به وعده ها پایش لنگید یا دستش لنگید، این اقبال حتما ترک خواهد خورد.اگر وعده ها فراموش شود حتما اعتماد امروز مردم هم فراموش خواهد شد.
مردم تضمینی به شخص یا طایفه ای نداده اند که همیشه بدان اقبال کنند.اگر منتخب امروز از جاده عدل و عدالت خارج شود و از وعده ها عدول کند حتما در ادوار بعدی مردم به آسانی از آن عبور میکنند.
منتخب مردم باید از روز اولی که انتخاب شد به فکر تحقق وعده های خود به مردم باشد.
هر اقدامی که امید را از مردم بستاند و یا آرامش آنها را از بین ببرد و یا اقتصاد و معیشت مردم را از این که هست بدتر و بحرانی تر کندباید طرد و ترک شود.
مردم شایدآسان اعتماد کنند اما سخت اعتمادشان پایدار می ماند.تلاش و کوشش میخواهد تا منتخب ملت اقبال امروز را فردا از کف ننهد.
در پایان میتوان گفت پیروز شدن شاید سخت باشد اما پیروز ماندن به مراتب سخت تر است.
جمله ی کوتاه از پدر معنوی کهکیلویه خطاب به سردار سازندگی:بار شما شیشه است پس خیلی خیلی مواظب باش.

سیدحسین محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار