معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صنعت این استان بیمار است و هنوز نابود نشده است.
کد خبر: ۱۹۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 11 March 2016
به گزارش ایسنا،سالار حسین پور در پانزدهمین جشنواره تقدیر از واحد های صنعتی و تولیدی برتر استان در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان افزود: باید دست صنعتگران و تولید کنندگان استان را که صدایشان به جایی نمی رسد را گرفت و آن ها را حمایت و تقویت کرد.

وی بیان کرد: یکی از نیاز های توسعه هر جامعه ای توسعه صنعتی است که استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه نیازمند توسعه صنعتی است و این امر نیاز به حمایت و همکاری بیش از پیش دستگاه های مختلف دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از برپایی برخی نمایشگاه های عرضه کالا بدون مجوز در سطح استان به خصوص شهر یاسوج خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه ها باید طبق مصوبه و مجوز کارگروه توسعه صادرات استان باشند. چرا باید ما هر روز شاهد برپایی یک نمایشگاه در سطح استان به خصوص در شهر یاسوج باشیم؟

حسین پور تصریح کرد: چرا شهرداری یاسوج با ایجاد داربست و گرفتن عوارض از برخی صنوف اقدام به برپایی نمایشگاه و غرفه می کند مگر شهرداری مسئول بازار است؟ باید اقدامات موثری از سوی متولیان و مسئولان امر در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به حقوق مصرف کنندگان ادامه داد: تولید کنندگان باید مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات به مشتریان را با حفظ شان و جایگاه مشتری همراه با ارزش افزوده برای هر دو طرف انجام دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تولید کنندگان باید برای مشتری مداری و حمایت از مصرف کنندگان باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند.

حسین پور اضافه کرد: سازمان صنعت و معدن استان از واحد های تولیدی حمایت می کند.

 در پایان این مراسم از 21 واحد صنفی و 25 واحد تولیدی استان کهگیلویه بویر احمد به جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار