فرماندار گچساران گفت: با انصراف یکی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای حوزه گچساران و باشت به 9 نفر رسید.
کد خبر: ۱۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 17 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اعلام خبر انصراف یکی از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت اظهار کرد: حمید پورحسن‌دیل از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران بوده که انصراف خود را با حضور در فرمانداری گچساران اعلام کرد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 10 نفر برای حوزه گچساران و باشت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد هشت نفر در مرحله نخست و دو نفر در مرحله دوم تأیید صلاحیت شدند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه با انصراف حمید حسن‌پور‌دیل تعداد کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت به 9 نفر رسیده است.

رحیمی انتخابات را صحنه‌ای بزرگ و آزمایشی انقلابی عنوان کرد و گفت: مردم باید فارغ از هر نوع تفکر، خط و گرایش سیاسی در راستای تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان دادن تعصب و علاقه قلبی و باطنی به انقلاب، آرمان‌ها و تبعیت از ولی فقیه در انتخابات شرکت کنند تا دشمنان نظام اسلامی بار دیگر شکستی جدید را تجربه کنند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه گچساران این بار هم با حضور حداکثری در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با ثبت مشارکتی چشم‌گیر پایبندی خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه نشان می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار