کد خبر: ۱۷۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 02 February 2016
رئیس امور عشایر گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر نهصد تن آرد میان عشایر گچساران توزیع شده است.

قربان کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عشایر یکی از مصداق‌های اصلی اقتصاد مقاومتی هستند زیرا بدون نیاز به وابستگی به دنیای بیرون اقدام به تولیدات زیادی برای جامعه می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات اداره امور عشایر در راستای افزایش رفاه عشایر گچساران افزود: امسال و از آغاز سال در راستای تسهیل راه‌های ارتباطی برای تردد عشایر پنج کیلومتر جاده عشایری جدید احداث شده است.

رئیس امور عشایر گچساران با اشاره به نیاز عشایر به راه‌های ارتباطی گفت: امسال به دلیل بارندگی‌های زیاد در گچساران بسیاری از راه‌های ارتباطی مسدود شده بود که با تلاش اداره امور عشایر این راه‌ها بازگشایی شد.

کرمی تصریح کرد: افزون بر 670 کیلومتر راه و جاده عشایری که بر اثر بازندگی مسدود شده بود، بازگشایی و مرمت شد.

وی از احداث منابع آب شرب و کشاورزی برای عشایر خبر داد و افزود: امسال پنج مورد منابع آب شرب و کشاورز برای رفاه بیشتر حال عشایر گچساران احداث شده است.

کرمی از آبرسانی سیار با تانکر به عشایر گچساران خبر داد و گفت: امسال افزون بر 54 هزار متر مکعب آبرسانی با تانکر به نقاط مختلف عشایر گچساران صورت گرفته است.

رئیس امور عشایر گچساران از توزیع 900 تن آرد به عشایر گچساران خبر داد و گفت: با توجه به نیاز عشایر به تهیه نان و دیگر موارد در راستای افزایش رفاه این قشر زحمتکش امسال افزون بر 900 تن آرد میان عشایر گچساران توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار