دانشی در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
من در جلسه اصولگرایان به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدم و از نظر من اجماع صورت گرفته است و کسانی که دوباره حرف از اجماع می زنند بدنبال منافع خود هستند نه منافع اصولگرایان.
کد خبر: ۱۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 25 January 2016
پس ازآمار بالای ثبت نام کنندگان و همچنین با وجود رد صلاحیت هایی که صورت گرفت ، تا بحال برای کسانی که در عرصه سیاسی فعالیت و به پیش بینی نتایج انتخابات می پردازند،وضعیت چنان پیچیده شده است که احتمال هر نتیجه ای را ممکن می دانند.
یکی از طیف های جبهه اصولگرایان بر خلاف رقبای اصلاح طلب خود خیلی سریع و بدون از فوت وقت با تشکیل جلسه ای گزینه ی نهایی خود را اعلام کردند.
مسعود دانشی گزینه خروجی مجمع اصول گرایان بود که به عنوان نامزد این طیف از اصولاگرایان پرچمدار در این مارتن خواهد بود.
مسعود دانشی در گفتگویی کوتاه باتابناک کهگیلویه وبویراحمد،بحث اجماع در میان اصول گرایان را در شرایط فعلی بسیار سخت دانست.
دانشی در این خصوص گفت: من در جلسه اصولگرایان به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدم و از نظر من اجماع صورت گرفته است و کسانی که دوباره حرف از اجماع می زنند بدنبال منافع خود هستند نه منافع اصولگرایان.
وی در ادامه افزود الان برای نشستی دیگر دیر شده است و هر کدام از نامزدها برنامه ریزی های خود را انجام داده است و در حال فعالیت است من هم زمینه سازی های مربوط به فعالیت خود را انجام داده ام .
این نامزد اصول گرایان حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ در خصوص رایزنی با اصولگرایان استان گفت:با بدنه اصولگرایان استان هماهنگ هستم و از حمایت خوبی برخوردارم و من از جلسه اصولگرایان به عنوان گزینه نهایی انتخاب شده ام و در حال حاضر از اقبال عمومی خوبی برخوردارم و روز بروز حمایت ها در چهار شهرستان بیشتر می شود و از این بابت خود را حریفی قدر می بینم.
پس از جلسه ای که شما به عنوان گزینه نهایی مطرح شدید برخی حاضرین در جلسه نتایج جلسه را زیر سوال بردند چه جوابی برای شفافیت افکار عمومی دارید؟
حکمیت افراد مومن ومتدین بودند دلیلی نداشت درمحضر قرآن دین خودشان رابه دنیای دیگران بفروشند.
آیا شما گزینه مورد حمایت آقای بزرگواری هستید؟
تشکیلات اصولگرایان منصوب به ایشان برایشان مهم وقابل احترام است.
نظرتان درمورد دیدار بزرگواری و موحد و احتمال حمایت بزرگواری از موحد جهت حضور وی در حوزه ی کهگیلویه بزرگ چیست؟
ظاهرا جلسه آشتی و حلالیت طلبی بوده است اگر قرار بود ائتلافی صورت می گرفت باید درزمان رقابت آن دو بزرگوار روحانی انجام میشد که روحانی و الگو بودند حال که نشد امیدوارم درانتخابات دوره یازدهم شاهد وحدت واجماع باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مصطفی آرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
آقای دانشی عزیز
سلام
لطفا میشود بفرمائید که در آن اجماع چند امتیاز آوردید و نفر چندم شدید؟؟؟
و بر چه مبنا شما انتخاب شدید؟؟؟
امیرط بارانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
قطعااجماع صورت گرفته ودانشی هم انتخاب شده به این دلیل که به غیرازدونفرهمه کاندیدهاوحاضرین درجلسه پذیرفتندوهم اکنون خیلی جدی دارند ازابشان حمایت می کنندومردم هم می بینند
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
درود بر سید مسعود دانشی
پیروزی ایشان در هفتم اسفند را پیشاپیش تبریک عرض میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
اولااونهایی که توجلسه بودند پایداری هابودندتازه مگراصولگرایان فقط پایداری هستندتازه بدانیدکه درکهگیلویه بزرگ فقط اصلاح طلبان حزبی رأی می دهند بقیه قوم وخویشی رأی می دهند فقط توخواب ببینی بهارستان را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ا... اقای دانشی بهارستان از ان ایل بزرگ طیبی است بس.
سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
دانشی همیشه صادق بوده انشاءالله موفق باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار