مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد گفت: نزدیک به۲۴ درصد زندانیان این استان را زندانیان جرائم مواد مخدر تشکیل می دهند.
کد خبر: ۱۶۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 18 January 2016
به گزارش ایسنا علی عباس فلاحتی مطلق در نهمین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان که به میزبانی زندان مرکزی یاسوج برگزار شد، افزود: این زندانیان در زندانهای دهدشت، یاسوج و گچساران هستند.

وی اظهارکرد: برای درمان نگهدارنده معتادین مواد مخدر برنامه هایی از جمله متادون درمانی برای اجتناب از مصرف مواد مخدر و راهی به سمت و سوی ترک مواد مخدر با حضور پزشکان و روانشناسان با تجربه در زندانهای استان با برنامه ریزی دقیق در حال انجام است.

مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: همه می دانیم که زندان محصول تمام جامعه است و بنابراین همه نهادها و دستگاهها در قبال اصلاح و تربیت مجرمین و جرائم مواد مخدر مسئول هستند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: زندان جایگاهی برای تنبه آنان است ضمن اینکه علاوه بر درمان نگهدارنده، برنامه های فرهنگی، ورزشی، اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان در حال اجراست.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ نفر از زندانیان در حال اشتغالند این اشتغال در کارگاه های تولیدی، مؤسسات وابسته به زندان هستند که با نظارت دقیق این برنامه انجام می گیرد چرا که اشتغال یکی از راه های دوری از بزهکاری و آسیب محسوب می شود.

همچنین فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید ضمن تجلیل از برنامه ها و اقدامات انجام شده در زندان برای قشر آسیب پذیر جامعه گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا برنامه های اصلاحی زندان برای بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه به نحو شایسته و مطلوب صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه، اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان از کارگاههای تولیدی، کلاسهای اشتغال و نمایشگاه تولیدات دستی زندانیان بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار