کد خبر: ۱۶۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 11 January 2016
فرماندار گچساران گفت: یادمان خلبان شهید متولد آبشیرین با همکاری شهرداری دوگنبدان در گچساران ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نشست هماهنگی احداث یادمان شهید خلبان «ابراهیم امید‌بخش» اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست امروز امنیت و توسعه ایران اسلامی در سایه ایثار شهدا برای ساختن محیط امن و پایدار ایجاد شده است.

وی افزود: این شعار نیست بلکه واقعیتی روشن است که همیشه باید در یاد و خاطر مردم و مسئولان باقی بماند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه گچساران یکی از شهرستان‌های همیشه در صحنه در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است، گفت: حضور مردم این خطه در جنگ هشت ساله و تقدیم افزون بر 260 شهید نشان از انقلابی بودن مردم گچساران دارد.

رحیمی با اشاره به برگزاری یادمان شهید خلبان ابراهیم امیدبخش افزود: یادمان و مقبره این شهید به زودی با همکاری شهرداری دوگنبدان در گچساران ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: ساخت این یادمان گامی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت و یادآوری حماسه و شور انقلابی رزمندگان سال‌های توپ و تانک است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وظیفه ما مردم و مسئولان زنده نگه‌داشتن آرمان‌های بزرگ و مقدس شهدا و انتقال فرهنگ آن دوستان خدا به نسل‌های آینده است.

فرماندار گچساران یادآور شد: شهید خلبان ابراهیم امید‌بخش متولد روستای آبشیرین از روستاهای تابعه گچساران بود که 26 آبان سال 59 در عملیات آزادسازی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار