رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی چرام گفت: در ماه‌های اخیر از بیش از 9 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب توسط آبفار چرام صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۵۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 04 January 2016
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی چرام گفت: در ماه‌های اخیر از بیش از 9 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب توسط آبفار چرام صورت گرفته است.
احسان غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به اینکه آب و فاضلاب روستایی شهرستان چرام جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر را تحت پوشش دارد، اظهار کرد: از میان روستاهای شهرستان چرام بیش از 40 روستا تحت مدیریت آبفار چرام قرار دارند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی چرام با بیان اینکه آبفار چرام کار خدمات‌رسانی به بیش از سه هزار مشترک آب را انجام می‌دهد، عنوان کرد: در ماه‌های اخیر بیش از 9 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال در سطح روستاهای شهرستان چرام انجام شده است.

غلامی از پروژه‌های آبرسانی روستاهای امامزاده‌ علی، اما‎زاده محمود و دلی‌خلیفه‌ای به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای آبفار چرام یاد کرد و گفت: امیدواریم که با تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها اهالی این روستاها از نعمت آب شرب سالم برخوردار و مشکلات کم آبی این روستاها برطرف شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فرسودگی شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب روستاها را یکی از مهم‌ترین چالش‌های اصلی آبفار دانست و گفت: در همین راستا و در سال‌جاری بیش از 170 مورد ترمیم و رفع شکستگی در خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستاهای چرام انجام گرفته است.

غلامی با بیان اینکه فرهنگ مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت این کالای با ارزش باید به خوبی تبیین شود، یادآور شد: جامعه روستایی و مشترکین آبفای روستایی هم باید در این راستا و در زمینه ساماندهی انشعابات با آبفای روستایی همکاری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار