رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دنا از آمادگی این دستگاه برای اعطای وامهای کشاورزی به کشاورزان و متقاضیان احداث سردخانه در شهرستان دنا خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 02 January 2016
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دنا از آمادگی این دستگاه برای اعطای وامهای کشاورزی به کشاورزان و متقاضیان احداث سردخانه در شهرستان دنا خبر داد.
فضل الله آذر فر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا با اعلام این خبر از واگذاری زمینهای منابع طبیعی به متقاضیان احداث سردخانه خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا با اشاره به کاهش قیمت محصول سیب باغداران شهرستان دنا در سال جاری و ضرر باغداران به علت شرایط حاکم بر بازار گفت:سازمان تعاون روستایی ملزم به خرید تضمینی محصول کشاورزان در این شرایط است که متاسفانه امسال این اقدام از طرف این دستگاه صورت نگرفت.
وی با بیان اینکه باغداران شهرستان دنا می توانند محصولات خود را در چنین شرایطی به سردخانه مرکز استان منتقل کنند گفت:سردخانه یاسوج با ظرفیت بالایی آمادگی ذخیره سیب کشاورزان را دارد.
آذر فر افزود:در حال حاضر سیب به قیمت 2 هزار و 2هزار و 500 تومان در بازار میوه و تره بار به فروش می رسد.
مدیر جهاد کشاورزی دنا ابراز داشت:از آنجا که احداث ساخت سردخانه در سر فصل کاری جهاد کشاورزی نیست و این کار به عهده بخش خصوصی قرار داده شده است در صورت استقبال متقاضیان صد در صد تسهیلات و حتی زمین مورد نیاز ساخت سردخانه در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.
وی ابراز داشت:سازمان جهاد کشاورزی در سایر بخشهای حمایتی خود تسهیلات خرید خشک کن میوه در اختیار کشاورزان قرار میدهد تا در صورت رکود بازار محصولات کشاورزان فراوری و برای سایر فصول سال به بازار وارد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار