ساخت فیلم کوتاه داستانی" تا مدرسه " با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در دهدشت کلید خورد.
کد خبر: ۱۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 14 December 2015
ساخت فیلم کوتاه داستانی" تا مدرسه " با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در دهدشت کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه فیلم کوتاه داستانی " تا مدرسه " در شهر دهدشت کلید خورد.

رئیس اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: دفتر سینمای جوان کلاس‌هایی با حمایت سینمای جوان و انجمن فیلم وعکس در سطح شهرستان برگزار و استقبال گسترده‌ای از تشکیل کلاس‌ها در شهرستان صورت گرفت.

ایرج کاظمی‌جو با اشاره به اینکه در زمینه فیلم و عکس استعدادهای زیادی در شهرستان داریم، بیان کرد: در زمینه فیلمنامه نویسی 11 نفر و در زمینه کارگردانی 16 نفر در کلاس‌های فیلمنامه نویسی و کارگردانی شرکت و هزینه‌ تشکیل این کلاس‌ها تحویل دفتر سینمای جوان شد.

وی با بیان اینکه در پایان دوره از افراد شرکت کننده در کلاس‌ها آزمون کتبی به عمل آمد، افزود: علاوه براین هر کدام از این افراد موظف شدند که یک اثر و یا فیلم به عنوان کار پایانی تحویل انجمن دهند که تمام آثار فیلم‌سازان شهرستان جمع‌آوری و در یک جشنواره شهرستانی این آثار به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش تسنیم در این فیلم راضیه براتی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، محمد سلیمی‌راد به‌عنوان تصویربردار، مجید جاودان تدوین، منشی صحنه ریحانه رضوی و رحیم دادوند، مریم خسروانی، سحر ارجمند و راضیه براتی به ایفای نقش می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار