تعدادی از آبداران شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت حقوق خود ظرف پنج ماه گذشته گلایه و مراتب نارضایتی خود را از شرایط پیش آمده اعلام کردند.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 10 November 2015
 تعدادی از آبداران شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت حقوق خود ظرف پنج ماه گذشته گلایه و مراتب نارضایتی خود را از شرایط پیش آمده اعلام کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، تعدادی از آبداران شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت حقوق خود ظرف پنج ماه گذشته گلایه و مراتب نارضایتی خود را از شرایط پیش آمده اعلام کردند.
«آبدار» تعریفی است از فردی که به عنوان کارگزار اجرایی در تعمیر و نگهداری، کلرزنی و بهره‌برداری از شبکه و تاسیسات آب آشامیدنی روستایی انجام وظیفه می‌نماید.
شغلی است بسیار حساس که در سلامتی هزاران نفر تاثیرگذار است به این منظور که اگر رضایت خاطر اینان بخوبی تامین نگردد و بی‌انگیزگی و عدم علاقه‌ی به کار در او ایجاد شود ممکن است باعث سهل انگاری در انجام وظایف محوله گردد و اینجاست که حتی ممکن است سلامتی مردم از ناحیه آب شرب به مخاطره بیفتد.
تعدادی از آبداران شهرستان لنده از عدم پرداخت حقوق خود ظرف پنج ماه گذشته گلایه و مراتب نارضایتی خود را از شرایط پیش آمده اعلام کردند.
یکی از این کارگران «آبدار» گفت: تاکنون ۹ ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌ام.
وی مدعی بود قبل از سال ۹۳ حقوق و مزایای خود را به موقع دریافت می‌کرد اما از آن به بعد با این مشکل مواجه هستند ایشان همچنین از وضعیت پرداخت بیمه خود توسط پیمانکار آب و فاضلاب روستایی اظهار نگرانی می‌کرد.
یکی دیگر از آبداران شهرستان لنده مدعی بود ۵ ماه حقوق دریافت نکرده و تا کنون چندین بار پیگیری کرده است و همواره اداره آب و فاضلاب روستایی از خود سلب مسئولیت می‌نماید و مدعی است که حقوق آنها باید از طریق پیمانکار پرداخت گردد و پیمانکار هم پاسخ مناسبی به آنها نمی‌دهد و همچنان بین اداره آب و فاضلاب و پیمانکار سرگردان می‌باشد.
وی در ادامه افزود: حتی بارها به دلیل مشکلات مالی و شرایط اقتصادی موجود وضعیت خود را به بخشداری و فرمانداری شهرستان نیز اعلام کردم اما فریاد رسی نیست.
امیدواریم مسولان اداره آب و فاضلاب روستایی هرچه سریعتر نسبت به پرداخت حقوق این کارگران پیگیری و اقدام لازم را بعمل آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار