تیم فوتبال نصر شهید دولت خواه که متشکل از پیشکسوتان دهدشت ازجمله استقلال بود ، در دیداری دوستانه با استقلال بهبهان به مناسبت یادواره شهدای کهگیلویه در ورزشگاه تختی دهدشت به مصاف یک دیگر رفتند
کد خبر: ۱۱۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 27 October 2015
تیم فوتبال پیشکسوتان نصرشهیددولت خواه در دیدار دوستانه بانتیجه 2بر1 پیشکسوتان استقلال بهبهان راشکست داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،به نقل از سایت استان،تیم فوتبال نصر شهید دولت خواه که متشکل از پیشکسوتان دهدشت ازجمله استقلال بود ، در دیداری دوستانه با استقلال بهبهان به مناسبت یادواره شهدای کهگیلویه در ورزشگاه تختی دهدشت به مصاف یک دیگر رفتند.

این دیدار که تماشاگران زیادی از پیشکسوتان از جمله قلندرسخن سنج و فرشادعزیزی بهترین بازیکنان دهه شصت استان کهگیلویه وبویراحمد و محمودمنطقیان فعال سیاسی حضور داشتند، در پایان با نتیجه 2 بر 1 به سود نصر دهدشت به پایان رسد.
گل های تیم نصر در این دیدار توسط رضا افشنگی و جبار چراخ به ثمر رسید و گل استقلال بهبهان نیز توسط فریدون صفویان از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نصر دهدشت شد.
نکته جالب این بازی، به نوعی تکرار تاریخ بود. در مسابقه ای که درسال 66 و در جام شهیدآرانپور برگزار شده بود فریدون صفویان پنالتی تیم خود را در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل رقیب سنتی و همشهری پرسپولیس از دست داده بود و باعث حذف استقلال بهبهان شد ولی در این دیدار پنالتی را وارد دروازه کیومرث دوستکام (نصر)کرد.
گفتنی است پرسپولیس بهبهان در سال 65 بعد از گذشتن از سد رقیب سنتی و همشهری خود به فینال رفت و قهرمان جام شهید آرانپور شد.
علی اکبرافسر بعد از بیست پنچ سال که به خانه قبلی خود برگشته بود این بار توسط شاگردان قدیمی متحمل شکست شد.
علی اکبر افسر در پاسخ به سوال خبرنگار سایت استان مبنی بر اینکه هدف شما از برگزاری این دیدارهای دوستانه بین پشکسوتان چیست؟ بیان داشت: این قبیل مسابقات می تواند مرهمی باشد بر دردهای پیرمردهای فوتبال این شهرستان که هرازگاهی یادشان کنیم و ضمن ارج نهادن به خدمات شان برای فوتبال این شهرستان که در دوران نداری و بی پولی اش برای آن زحمت کشیدند در چنین فرصت های جایگاه شان را برای جوانان بالا ببریم.
بازیکنان تیم نصرشهید دولتخواه:
کیومرث دوستکام،لطف الله آروانه،علی مسلمی،حسین ضرغامی،غلام آذربارگون،امین انوری(هیبت الله دوهنده)، محمدعلی کاظمی، علی(روزعلی) جاودان، جمشید کاظمی، رضا افشنگی، افضل آرانپور، بهرام باستان، عبدالله پایمرد، فاخر تقوی، جهانگیر افشانده، جهان وفایی، اسد موسوی، علی(کمک) پژواک، نادر آتش پنچه، علی مرتضوی، سرافراز اشنود، زواره آرانپور، سرمربی: حجت یزدان بخش
بازیکنان استقلال بهبهان:
ادریس شهامت، ابراهیم بهبهانی، بهرام بهبهانی، مهران نژاددرباشی، محمداسماعیلیان، بهروز پاک نیت(بازیکن قدیم استقلال تهران)، فرخ قیصری، محمد طباطبائی، سهراب سلیمانی، فریدون صفویان، اردشیر ابوعلی، محمد حیدری، عزیز سلطانی، مسعود حسنی نیا، رضا اسماعیلیان، سرپرست کمال اکبر نژاد، سرمربی: علی اکبر افسر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
اینو از کجا آوردین که قلندر سخن سنج و فرشاد عزیزی که مورد احترام بنده هم هستند بهترین بازیکنان کهگیلویه و بویراحمد بودند؟
پس یعنی مرحوم شاهپور امیری مهاجمدسرعتی، پرویز موسوی بهترین هافبک لیبرو، کوروش جاودان سیرت بهترین گلزن دهه شصت و هفتاد استان، شاهپور ضرغامپور و مرحوم شجاعت محمدی، همه اینها این وسط توی استان برگ چغندر بودند؟
شما حداقل بنویس فرشاد عزیزی و قلندر بهترین بازیکن کهگیلویه ( دهدشت ) بودند اما اونارو بی جهت و بدون پایه و اساس به کل استان تعمیم نده لطفا..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار