مدیر کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با مساعدت ستاد دیه استان، محاکم قضایی و اخذ رضایت شکات و کمک خیران و نیکوکاران ۵۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ 08 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی با تقدیر از تلاش‌های ستاد دیه و همکاری و همراهی مراجع قضایی و همچنین شکات خیری که از تمامی و یا بخشی از طلب خود گذشتند، عنوان داشت: جمع بدهی این افراد مجموعاً ۳۸ میلیارد تومان بوده که ۲۲ میلیارد تومان معادل ۵۸ درصد توسط محاکم تقسیط تا زمینه آزادی آنان فراهم شده است.

مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان در ادامه افزود: امروز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیر عامل ستاد دیه شش نفر با مبلغ بدهی ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان که یک میلیارد و ششصد و هفتاد میلیون تومان ستاد دیه بصورت وام و کمک بلاعوض اعطاء شد، از زندان نیز آزاده شده اند.

بیژنی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان وجود دارند که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان می‌باشند.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار