تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
روز‌های پایانی هفته گذشته ، دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای جنوب کشور به میزبانی سپاه فجر استان فارس در حالی برگزار شد که مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمددر آن حضوری پررنگ داشتند.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 02 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، روز‌های پایانی هفته گذشته ۹و۱۰ خرداد ۱۴۰۳، دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای جنوب کشور به میزبانی سپاه فجر استان فارس در حالی برگزار شد که مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن استان در آن حضوری پررنگ داشتند.

باقری، مدیر کلنیک بسیج مهندسین، صنعت و معدن سپاه فتح استان در حاشیه برگزاری این نشست گفت: دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای جنوب کشور با حضور ۹ استان به میزبانی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فجر فارس در شهر شیراز بمدت دو روز با حضور فرمانده و مدیران سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور برگزار شد.
باقری افزود: در این آئین که با راهبری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور انجام شد گزارش اقدامات و عملکرد رده‌های بسیج صنعت ومعدن توسط مسئولین استانی ارائه گردید.

سرهنگ اسالت رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح هم گفت: در کنار برنامه آموزشی طی جلساتی نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها، کانون‌ها و کلنیک‌های حاضر در فضای تعاملی بر مبنای خرد جمعی تحت نظر فرماندهی و مدیران سازمان مرکزی مورد کنکاش و بررسی قرار گرفت، نقشه راه و برنامه‌های آتی در جهت بهبود فعالیت هر استان ترسیم و هدفگذاری گردید.

در این رویداد افزون بر مسئولین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور، فرماندهی و جانشین سپاه فجر استان فارس، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، ریاست پارک علم و فناوری استان فارس و ... در جمع بسیجیان حضور یافتند.

لازم به توضیح است در روز اول رویداد، استاد رحمت نژاد پیرامون عارضه یابی، مدیران ارشد امور مالیاتی ، مدیران ارشد تامین اجتماعی، مدیران ارشد اداره کل صمت، کارگزار معاون علمی ریاست جمهوری و مدیر فن بازار فارس به برگزاری کلاس و کارگاه های آموزشی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
درود بر بچه های بسیج مهندسی کهگیلویه و بویر احمد (دست مریزاد)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار