امام جمعه مارگون:
باید خیلی راحت و محترمانه مردم را در جریان امر قرار دهیم زیرا آن‌ها نیز وقتی موضوع را بدانند دیگر نه توقعی خواهند داشت و نه با وعده مسئولان و عدم تحقق آن‌ها به دولت و نظام بی‌اعتماد خواهند شد
کد خبر: ۱۰۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 27 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدچند وقت پیش خبرهایی مبنی بر اقداماتی در جهت شهرستان شدن مارگون و لوداب پخش شد که ناز این خبرها چنین برداشت می شد که شهرستانی این دو بخش در مراحل پایانی خود است. اما امام جمعه مارگون با بیان اینکه نباید مردم بی‌جهت در انتظار ارتقاء بخش لوداب و مارگون به شهرستان باشند، گفت: بحث شهرستان شدن لوداب و مارگون به این زودی صحت ندارد.

حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به حق مردم در بخش‌های لوداب و مارگون شهرستان شدن این دو منطقه بوده است.

وی گفت: به همین خاطر مردم در این دو منطقه مدت زمان بسیاری است که منتظر هستند و وعده‌هایی در این خصوص داده شده که از همین جا به مردم این دو منطقه عرض می‌کنم که موضوع شهرستان شدن این مناطق به هیچ وجه صحت ندارد.

امام جمعه مارگون یکی از موضوعاتی را که موجب ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم می‌شود وعده‌های دانست که محقق نمی‌شود و در همین خصوص گفت: اگر وعده‌ای از سوی مسئولان به مردم داده شود که ضمانت اجرایی نداشته باشد به یقین مردم نسبت به مسئولان و دولت بدبین می‌شوند.

وی در ادامه به حضور خود در وزارت کشور و پی‌گیری این موضوع اشاره کرد و گفت: در وزارت کشور به همه آن چه که اطلاعات لازم بود دست پیدا کردیم و فهمیدیم که شهرستان شدن مارگون و یا لوداب به این زودی و در سال‌ پیش رو در اصل انجام نخواهد شد و نباید به مردم امیدواری بی‌جهت بدهیم.

خواجه‌پور تصریح کرد: در وزرات کشور هنوز بحث شهرستان شدن لوداب و مارگون مطرح نشده و تا پایان امسال نیز به هیچ وجه چنین چیزی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه ما هم به مانند همه شهروندان دوست داریم که این مناطق ارتقاء پیدا کنند، افزود: دولت قصد ارتقای هیچ بخشی به شهرستان را در استان ما ندارد.

امام جمعه مارگون افزود: در تقسیمات کشوری و از نامه‌نگاری‌های مسئولان این حوزه دیدیم که مارگون قبل از همه بخش‌های استان در اولویت شهرستان شدن قرار دارد و سپس دیشموک و در مرحله بعد قلعه‌رئیسی با ضمیمه یک بخش و در انتها لوداب با ضمیمه بخش چین در اولویت شهرستان شدن در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

وی با بیان اینکه همه دوست داریم واقعیت‌ها به مردم گفته شود، اظهار داشت: باید خیلی راحت و محترمانه مردم را در جریان امر قرار دهیم زیرا آن‌ها نیز وقتی موضوع را بدانند دیگر نه توقعی خواهند داشت و نه با وعده مسئولان و عدم تحقق آن‌ها به دولت و نظام بی‌اعتماد خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار