کد خبر: ۵۴۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 22 December 2017
معاو ن آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از جذب بی‌سوادان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد جهت سوادآموزی خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تفاهم و با هدف شتاب بخشی به امر سوادآموزی افراد گروه سنی 10 تا 49 سال که بی‌سواد هستند برای باسواد شدن به آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

سیدحمدالله خواهش‌نیک گفت: وجود 7 مرکز یادگیری محلی از جمله یک مرکز عشایری سیار در زیلایی فرصتی ارزشمند برای مهارت آموزی این افراد همراه با سوادآموزی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در تمامی نواحی و مناطق استان اطلاع رسانی لازم انجام و بیسوادان جمعیت هدف شناسایی و به حوزه های سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش معرفی شدند.

امیدوار کاراندیش گفت: این تفاهم‌نامه فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های دو دستگاه آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در اجرای برنامه‌های سوادآموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)است.

رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش با هدف توسعه و تقویت و تعمیق فرهنگ کسب علم و دانش و ارتقاء آموزشهای پس از سواد در گروه هدف و کمک به توسعه عدالت آموزشی است.

لقمانی‌فرد گفت:کارگاههای آموزشی و توجیهی برای واجدین شرایط معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)برگزار می‌شودو

در پایان تفاهم نامه در 12 بند و به مدت 3 سال بین آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره)در موضوع سوادآموزی منعقد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار