کد خبر: ۲۲۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 10 May 2016
کبنانیوز؛رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، با فرماندار این شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کبنانیوز فرماندار گچساران در این دیدار ضمن تبریک هفته هلال احمر به امدادگران و کارکنان هلال احمر مهمترین و بهترین خصوصیت این افراد را داشتن روحیه جهادی و تفکر انسان دوستانه دانست و افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر بدون در نظر گرفتن مذهب، قومیت و ملیت و …. به کمک همنوعان خود شتافته که در این بین هدف فقط خدمت رسانی و جلب رضایت مردم است .

عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در مواردی همچون امداد و نجات حادثه دیدگان و حضور سریع و به موقع در تمامی حوادث در راستای کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی نقشی اساسی دارد.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای هلال احمر و جوانان داوطلب در موارد بحران زا نیز از خودگذشتگی داشته و به جانفشانی می پردازند.

رحیمی ضمن تاکید بر به روز کردن دانش و آگاهی خود در زمینه های وظایف شغلی، بیان کرد: آگاهی به علم روز امداد رسانی،آمادگی بدنی و تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز باعث کاهش تلفات درحوادث می شود.

وی آموزش و تقویت نیروی امدادی و جوانان داوطلب را جهت خدمات رسانی مطلوب تر را مهم عنوان کرد و افزود: با توجه به آموزه های دینی ما و هم منشور اخلاقی جمعیت هلال احمر تلاش برای نجات جان انسانها علاوه بر ارزش معنوی و جایگاه والا در پیشگاه خدای متعال در نزد مردم نیز از جایگاه خاصی برخوردار خواهد بود.

خاطر نشان می سازد در پایان این مراسم از کارکنان هلال احمر با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد

     ۲۰۱۶۰۵۰۸_۰۹۰۳۱۱
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار