مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین اجلاسیه شهدای آموزش در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴ 15 June 2024

معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب) برگزار می کند

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ طاهر سنجریان گفت:بابرگزاری این اجلاسیه کار بزرگ و فرهنگی را کلید زده ایم و امید واریم با این حرکت فرهنگی جوانان و نوجوانان بزرگترین درس عاشورایی را فرا گیرند.

وی انتقال پیام و آرمان شهدا را به نسلهای امروز از جمله جوانان که از اهداف برگزاری این اجلاسیه عنوان کرد و ادامه داد که نیاز امروز جوانان ما آشنایی کامل با اهداف و آرمان شهدا است.

سنجریان از جوانان برومند استان کهگیلویه و بویراحمد دردوران دفاع مقدس و هشت سال دفاع طلایی به عنوان سپرهای دفاعی در مقابل دشمن تا دندان مصلح اشاره کرد و گفت:این امنیت پایدار ایجاد شده در استان ما و استان های همجوار نتیجه های از خودگذشتگی،ایثار و فداکاری جوانان شهید دیروز است که اگر به ندای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) لبیک نمی گفتند این آرامش و آسایش امروز حاکم بر ایران اسلامی عاید حال ما نمی شد و با این لبیگ گویی به فرمان رهبر،مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جان خود را برای اسلام و کشور تقدیم نمودند.

وی در ادامه افزود:امروز بدخواهان نظام و دشمنان ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف نامیمون خودفرهنگ شهادت را مورد هجوم قرارداده اند واز راه های گوناگون در پی کم رنگ کردن خون شهدا وجایگاه و مقام آنها درجامعه هستند.

واینک بر ما واجب عینی است تا در مقابل این هتاکی ها ایستادگی نموده تادشمن نتواند با تحریف واقعیت ها به اهداف شوم و پلید خود برسد.

مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد رهبر معظم انقلاب راشخصیتی بی نظیر و برجسته جهانی دانست و گفت:باتدابیر هوشمندانه وبه موقع فرمانده وسکاندار کشتی انقلاب (حضرت امام خامنه ای)مدظله العالی تاکنون نقشه های شوم دشمن نقش برآب شده وتمامی توطئه های آنان را خنثی نموده است.

سرهنگ سنجریان مسئول آموزش سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه با اینکه اولین اجلاسیه شهدای آموزش دراین استان و باحضور مهمانان ویژه کشوری و استانی برگزار می گردد از تمامی احاد جامعه جهت شرکت در این اجلاسیه که درتاریخ:۱۴۰۳/۳/۳۰ ساعت:۹صبح درمحل حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار می گردد دعوت بعمل آورد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار