مدیرکل گمرکات استان ایلام:
مدیر کل گمرکات ایلام از رشد ۳۹ درصدی ورود کامیون های حامل کالای صادراتی به مرز مهران طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 01 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ روح الله غلامی اظهار داشت: مرز بین‌المللی مهران در بین گمرکات کشور از لحاظ ارزیابی ارزش دلاری کالاهای صادراتی به کشور عراق رتبه اول را کسب کرده است.

وی افزود: مرز مهران در بین بیش از ۱۰۰ گمرک فعال صادراتی کشور رتبه سیزدهم را کسب کرده است.

مدیر کل گمرکات استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه درآمدهای گمرک مهران نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشدی هزار و ۱۵۳ درصدی و با ورود ۹۴ هزار و ۲۱۴ کامیون رشدی ۳۹ درصدی در ورود کامیون حامل کالای صادراتی داشته است.

وی ادامه داد: مرز مهران با میزان صادرات یک میلیون و ۸۲۹ هزار و ۲۰۱ تن کالا رشدی ۳۵ درصدی در ارزش وزنی کالاهای صادراتی و با دو هزار و ۴۹۰ فقره اظهارنامه‌های صادراتی از رشدی ۱۴ درصدی برخوردار بوده است.

غلامی خاطر نشان کرد: در این ۱۰ ماهه ۲۶ هزار کامیون حامل کالای صادراتی بیشتر از مدت مشابه خود در سال گذشته وارد گمرک مهران شده است.

وی ادامه داد: تعداد پرونده تشکیل شده قاچاق و مبارزه با کالاهای قاچاقی در این مدت ۸۳ فقره است که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشدی ۷۳ درصدی داشته است.

مدیر کل گمرکات ایلام گفت: گمرکات ایلام آمادگی خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی استان برای رفع موانع و مشکلات فراوری صادرات و واردات مواد اولیه اعلام می‌کند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار