استاندار ایلام با بیان اینکه اعتبارات ماده ۲۳ برای تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ملکشاهی فعال شده است، گفت: این پروژه بایستی بر اساس برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ 18 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز جمعه در سفر به شهرستان ملکشاهی از پروژه بیمارستان این شهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت‌.

استاندار ایلام در این بازدید اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات ماده (۲۳ ) برای بیمارستان ملکشاهی به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، اخذ و فعال شده است.

وی افزود: برای تسریع در زمان بهره‌برداری پروژه، تکمیل محوطه‌سازی و چینش تجهیزات باید در اسرع وقت انجام شود.

استاندار ایلام با تذکر به مدیران دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکاران پروژه بیمارستان ملکشاهی، تاکید کرد: با افزایش نیروی انسانی و تحرک بیشتر، این پروژه باید در زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

استاندار ایلام از فرماندار ملکشاهی خواست، گزارش پیشرفت فیزیکی و اقدامات انجام شده بیمارستان را هر هفته به صورت منظم ارائه دهد.

این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری است.

استاندار ایلام در جریان این سفر از محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ملکشاهی نیز بازدید کرد.

بهرام‌نیا در جریان این بازدید، یادآور شد: انتظار داریم عملیات اجرایی این پروژه ‌به‌عنوان یکی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان، طی دو هفته آینده آغاز شود.

استاندار ایلام در جریان بازدید از تصفیه‌خانه آب ملکشاهی، گفت: امروز از سه پروژه بیمارستان و تصفیه‌خانه آب ملکشاهی و ‌ محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید شد که عمده اعتبارات این پروژه‌ها در این دولت تخصیص یافت.

وی با ابزار رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه‌خانه و بیمارستان ملکشاهی، افزود: فاز نخست تصفیه‌خانه آب حداکثر تا پایان خردادماه و بیمارستان ملکشاهی هم حداکثر تا ۴۵ روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه آب ملکشاهی هیچ مشکل مالی ندارد، افزود: فاز نخست این پروژه تا پایان خردادماه بهره‌برداری می‌رسد و آب وارد مدار خواهد شد.

استاندار ایلام ادامه داد: پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رضایت بخش نیست که با هماهنگی‌های انجام شده باید طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان شتاب گیرد.

بنا به گفته سرپرست آبفای استان و پیمانکار پروژه، این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. ‌/م

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار