مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت : ۱۹ یادمان دفاع مقدس و ۴۶ یادمان شهدای گمنام در استان وجود دارد که اگر امسال توجه ویژه ای به طرح های این یادمان ها از نظر اعتباری انجام شود شاهد تکمیل و بهره برداری از این یادمان ها خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ 19 May 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ فولادی بیان داشت : استان ایلام دارای هفت یادمان ملی است که این تعداد در مسیر کاروان‌های راهیان نور قرار دارند که مدیریت سه یادمان در اختیار استان نیست.

وی افزود : امسال تلاش می شود که جشن تکمیل و اتمام پروژه‌های یادمان های دفاع مقدس، شهدای گمنام موزه دفاع مقدس استان ایلام با نگاه ویژه استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استان برگزار شود.

فولادی  با اشاره به ‌ضرورت تکمیل حسینیه سه راه جندالله در مسیر ایلام به مهران،ادامه داد : تکمیل این حسینیه نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم و به ویژه زوار اربعین حسینی دارد.

وی مطرح کرد : طرح توسعه باغ موزه ایلام در کمیسیون ماده پنج تایید شده و امید است مه فاز توسعه این موزه همزمان با سفر رییس جمهور به استان کلنگ زنی شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام  با بیان اینکه استان ایلام در حوزه برنامه های دفاع مقدس و مقاومت مقام سوم را کسب کرده است، یادآور شد : جشن آزادسازی خرمشهر باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد و جایگاه و عظمت و اقتدار ایران اسلامی همزمان با آزادسازی خرمشهر برای اقشار مختلف مردم تبیین شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار