مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: قاچاقچی گوشی تلفن های همراه در شهرستان دره شهر به ضبط اموال و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 25 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت الله بیرانوند روز یکشنبه اظهار کرد: محموله گوشی های خارجی تلفن همراه توسط پلیس آگاهی شهرستان دره شهر در منطقه پل گاومیشان از داخل یک دستگاه خودرو کشف شده بود.
 
وی افزود: پرونده ای در این زمینه در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد و پس از انجام تحقیقات و استعلامات مشخص شد راننده خودرو از محتویات محموله (کارتن های داخل خودرو) بی اطلاع بوده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: متهم اصلی این پرونده پس از طی تشریفات قانونی به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به میزان 45 میلیون و 770 هزار ریال محکوم شد.

 محکومیت وارد کننده قطعات دست دوم در مهران
بیرانوند همچنین از محکومیت وارد کننده قطعات دست دوم در شهرستان مرزی مهران خبر داد.

وی گفت: یکم دی ماه امسال پرونده ای مربوط به کشف قطعات مستعمل و دست دوم خارجی در بین کالاهای بارگیری شده توسط یک دستگاه تریلر کشنده بوسیله گارد حفاظت فیزیکی گمرک مهران در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی افزود: پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی مهران ارجاع شد و پس از بررسی مشخص شد راننده کامیون قطعات مذکور را از کشور عراق خریداری و بدون اظهار و اطلاع به گمرک و اخذ مدارک مثبته قصد ورود آنها به داخل کشور و انتقال به استان اصفهان را داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید کرد: متهم پرونده در نهایت به پرداخت بیش از 41 میلیون ریال جریمه محکوم شد که پس از پرداخت مبلغ جریمه از سوی این فرد، پرونده مختومه شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار