مدیر اداره عشایری ملکشاهی گفت:حجم ترافیکی محور ملکشاهی در ایام اربعین از بیستم آبان تا 5 آذر دانست وگفت : تردد عشایر کوچ رو در این ایام باعث ایجاد بار ترافیکی و سوانح احتمالی خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 05 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عنایت سلیمانی بهترین زمان برای کوچ پاییزه عشایر کوچ رو از ییلاق به قشلاق از بیستم آذر ماه دانست و به عشایر توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان اربعین حسینی و ترافیک جاده ای محور ایلام – ملکشاهی –مهران ،عشایر در صورت ضرورت برای کوچ از راههای ایل رو استفاده کنند.
 
وی حجم ترافیکی محور ملکشاهی در ایام اربعین از بیستم آبان تا 5 آذر دانست و گفت : تردد عشایر کوچ رو در این ایام باعث ایجاد بار ترافیکی و سوانح احتمالی خواهد شد.
 
سلیمانی با اشاره به خدمات صورت گرفته به جامعه عشایری در سال جاری اظهار کرد: بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره با سود 4 درصد در اختیار جامعه عشایری شهرستان قرار گرفته است.
 
مدیر عشایری ملکشاهی با بیان اینکه تا کنون بیش از 220 خانوار عشایری از این تسهیلات بهره مند شده اند خاطر نشان کرد: اولویت پرداخت این تسهیلات به خانوارهای ای است که سیل سال گذشته خسارتهای به اموال و دام انها وارد گردیده است ./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار