فرمانده انتظامی استان ایلام ازکشف محموله 8میلیاردریالی قطعات خودرو درمهران خبرداد که پس از خروج از گمرک، مجدد بصورت قاچاق به کشور بازگشت داده شد.
کد خبر: ۲۸۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 01 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری گفت: ماموران انتظامی و مرزبانی شهرستان مرزی مهران در یک عملیات مشترک کشف محموله قطعات خودرو به ارزش هشت میلیارد ریال را 2 روز پیش در شهرک اسلامیه هنگام تخلیه از دو کامیون عراقی کشف کردند.
 
وی اظهار کرد: قاچاقچیان پس از انجام مراحل قانونی خروج و ثبت خروج محموله قطعات خودرو در گمرک مهران و بارگیری کالا به مقصد کشور عراق، بلافاصله محموله را از گمرک خارج و به یکی از مناطق شهر مهران باز گردانده بودند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: با اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی و مرزبانی شهرستان مهران، ماموران در محل جابجایی محموله حاضر شده و قاچاقچیان را دستگیر کردند.
 
سردار یاری با اشاره به ارزش هشت میلیارد ریالی این محموله تاکید کرد: قیمت پایین این کالاهای صادراتی به کشور عراق نسبت به بازار داخلی باعث شد سودجویان پس از ثبت مراحل خروج در پایانه مرزی مهران بلافاصله با ترفندهای خاص مسیر محموله را بداخل کشور تغیر دهند.

** سه هزار قوطی نوشیدنی قاچاق در ایلام کشف شد
فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین از کشف سه هزار قوطی انواع نوشیدنی های قاچاق به ارزش 75 میلیون ریال در دهلران خبر داد.
 
سردار یاری یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان دهلران مستقر در ایست و بازرسی بقیه الله موفق شدند یکدستگاه خودرو نیسان حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.
 
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 135 کارتن انواع نوشیدنی های خارجی قاچاق شامل 30 هزار قوطی کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری دو نفر در این ارتباط گفت: این تعداد کالای قاچاق بالغ بر 75 میلیون ریال ارزش دارد.
 
سردار یاری با تاکید بر تشدید اقدام های کنترلی پلیس در گلوگاه های ورودی استان ایلام برای مقابله با قاچاقچیان کالاهای خارجی تاکید کرد: پلیس مصمم است با همکاری و همراهی سایر دستگاه های اطلاعاتی و قضایی با ورود کالای قاچاق به استان بشدت مقابله کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار