فرمانده انتظامی ایلام گفت:با تلاش ماموران پلیس در گمرک مهران محموله سرقتی7 میلیارد ریالی کشف شد.
کد خبر: ۲۷۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 02 August 2016
فرمانده انتظامی ایلام گفت:با تلاش ماموران پلیس در گمرک مهران محموله سرقتی7 میلیارد ریالی کشف شد.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان سه سارق که 800 دستگاه گوشی همراه و تبلت را در گمرک مهران به سرقت برده بودند، دستگیر کردند.

وی ارزش این محموله سرقتی کشف شده را حدود هفت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی استان ایلام شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به تلاش شبانه روزی ماموران پلیس استان ایلام اشاره کرد و دستگیری 2 باند سرقت منازل شهروندان ، اجرای 19 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان در چند ماه گذشته با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و همچنین افزایش 10 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته در راستای مبارزه جدی با مواد مخدر و سوداگران مرگ را از موفقیت های پلیس استان دانست و از همکاری و تعامل خوب مردم قدردانی کرد.

*** دستگیری سارق طلا در ایوان
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: سارق 750 گرم طلا در شهرستان ایوان دستگیر شد.

سرگرد علی عزیزیان اظهار داشت: با تماس شهروندی با مرکز پلیس 110 مبنی بر سرقت 750 گرم طلا از منزلش موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص تشکیل و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی در چند روز گذشته سرنخ هایی از سارق به دست آمد.

سرگرد عزیزیان تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران، سارق شناسایی و مخفیگاهش تحت کنترل پلیس در آمد و در یک عملیات موفق پلیسی سارق در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی اولیه به 750 گرم طلا که آنرا در یکی از استان ها به فروش رسانده بود، اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به دستگیری مالخر و اعتراف به خرید 750 گرم طلا از سارق گفت: تلاش پلیس برای دستگیری همدست سارق همچنان ادامه دارد.

وی گفت: پلیس به مجرمان اجازه نخواهد داد تا امنیت و آسایش شهروندان را به خطر بیندازند و با بزهکاران و هنجارشکنان قاطعانه برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار