رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام از برگزاری اولین همایش علمی توسعه اقتصاد نفت، گاز و پتروشیمی در استان و بررسی اثرات آن در تیرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 07 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست محمدی در این خصوص اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه صورت گرفته بین این سازمان با پتروشیمی ایلام پس از هشت ماه کار کارشناسی این همایش در راستای تدوین نقشه راه توسعه استان و بهره گیری بیشتر از ظرفیت اقتصاد نفت استان در مسیر تامین زیرساخت های توسعه پایدار به صورت سالانه برگزار می گردد.

وی افزود: در این همایش و نشست های تخصصی آن در فراخوانی که به زودی ابلاغ خواهد شد از ظرفیت مقامات ملی ، نمایندگان مجلس، مراکز علمی -تحقیقاتی، نخبگان دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان موفق بهره خواهیم گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: با عنایت به زوایای مورد نظر و گستردگی کار جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش از ظرفیت حاکمیتی، علمی ،کارشناسی و اجرایی استانداری ایلام، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، پتروشیمی ایلام، دانشگاه ایلام ، دانشگاه علوم پزشکی ، جهاد دانشگاهی و … استفاده می شود.

دوست محمدی بیان داشت: در این همایش که در اواسط تیرماه برگزار می شود مسئولیت همایش، مدیریت اجرایی و علمی به ترتیب بر عهده: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پتروشیمی ایلام و دانشگاه ایلام خواهد بود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار