استاندار ایلام با بیان اینکه منافع مردم خط قرمز ما است، گفت:به مدیر پشتیبانی امور دام استان یک ماه فرصت می دهیم که کشتارگاه صنعتی ایلام تعیین تکلیف شود هیچ توجیهی قابل قبول نیست کارگران این مجموعه باید تعیین تکلیف شود و گزارش آن را ارائه دهید.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ 15 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست تنظیم بازار استان ایلام، با تاکید بر بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از سیلوهای ذخیره گندم، گفت: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلوهای ذخیره گندم بسیار مهم است که باید بازدیدهای مسئولان مربوطه به منظور تشدید نظارت بر سیلوها مستمر باشد.

وی با بیان اینکه نتیجه این بازدیدها به صورت یک گزارش به معاونت امور اقتصادی استانداری ارائه شود، افزود: نباید اختلافی بین فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران وجود داشته باشد که در صورت مشاهده این موضوع، باید به متخلفان برخورد شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه منافع مردم خط قرمز ما است، ابراز کرد: سیلوداران متخلف علاوه بر پلمب سیلوهای آنها، به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

بهرام نیا گفت: یکی از دستگاه‌های نظارتی تاثیرگذار در مواد غذایی مصرفی مردم، نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، دستگاه تعزیرات است که نقش مهمی در عرضه کالاهای مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران در هر جلسه به جایگاه حال حاضر دستگاه تحت تصدی خود اشاره و جایگاه سال گذشته و حال حاضر خود را در مقیاس ملی متناسب به شاخص‌های تعیین شده اعلام کنند و مستندات جایگاه به رسانه‌ها ارائه شود.

استاندار ایلام یادآور شد: دستگاه های که با نان و سفره مردم سر و کار دارند باید تمام توان و ظرفیت خود را در سال جاری در راستای ارائه خدمت به مردم و تامین و توزیع مناسب مایحتاج مردم به کار ببندند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه استان ایلام در زمینه تثبیت قیمت مرغ در ایام نوروز سال جاری جزو سه استان برتر کشور بوده است، افزود: ظرفیت کشتارگاه صنعتی ایلام به حدی است که می تواند زمینه صادرات گوشت را در استان فراهم کند و لازم است که اداره کل پشتیبانی امور دام استان ظرف حداکثر یک ماه نسبت به فعال کردن این کشتارگاه اقدام کند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام در بحث ثبت اشتغال و راستی آزمایی در سامانه رصد مقام سوم کشور را دارد، گفت: کار جهادی در سال جهش تولید با مشارکت مردم این است که مدیران به گونه ای کار کنند که آثار عملکرد آنان در سفره مردم دیده شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار