مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت : در سال گذشته ۴ هزار و ۹۵۲ بازرسی از کارگاه‌های پرخطر انجام گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ 29 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاسی بیان داشت : که با توجه به این که بیشترین حوادث ناشی از کار در استان ایلام در ساختمان‌ها بوده بیشترین بازرسی کار در حوزه ساختمان صورت گرفته است.

وی افزود : به مناسبت هفته کار و کارگر و همچنین روز جهانی ایمنی و بهداشت همزمان با سراسر کشور مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان برگزار شد. 

الیاسی ادامه داد : با همکاری‌۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطان ایمنی، مهندسان سازمان نظام مهندسی، کارشناسان شبکه بهداشت، مدیریت درمان مجموعه و آتش‌نشانی با هدف پیشگیری حوادث ناشی از کار از کارگاه‌های پر خطر ایلام بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد : نظارت بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار و صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور در این کارگاه‌ها و همچنین پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار، حفظ و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط کار بر عهده کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار است.

الیاسی تاکید کرد : بر اساس آیین نامه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار، کارفرما در کارگاه‌ها با ۲۵ نفر کارگر و بیشتر مکلف است کمیته‌ای به نام کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه تشکیل دهد./ع

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار