مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از ساخت ۲۰ واحد مسکونی در ایلام از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) طی ۲ سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ 15 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛حبیب‌الله محبی اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته مجموع کمک خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان ایلام ۱۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی از تحویل مصالح ساختمانی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال برای تعمیر و تکمیل واحدهای مسکن محرومان استان طی این مدت خبر داد و افزود: ۳۱۰ میلیارد ریال نیز به ۳۰۷ خانوار جامعه هدف برای تامین مسکن پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته ۲۰ واحد مسکونی در سطح استان از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) ساخته شده است.

محبی افزود: در راستای عمران و آبادانی روستاها بنیاد مسکن با ارائه خدمات گوناگون گام‌های بلندی در این راستا برداشته و با اقدامات شبانه‌روزی تاثیر به سزایی بر بازگشت معکوس مردم از شهرها به روستاها داشته است.

وی خاطرنشان کرد: حساب ۱۰۰ امام که در حقیقت آمیخته با روح بنیاد مسکن است امروز به مامنی امن برای خانه دار شدن محرومان و نیازمندان تبدیل شده تا با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی مردمی بتوانیم سرپناهی مناسب، امن و ایمن تهیه و تقدیم این خانواده‌ها کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام تاکید کرد: بنیاد مسکن توانسته است در این استان به ضرورت نیاز وظایف خود را به نحو مطلوب انجام داده تا با توجه به شناسایی خانواده‌های نیازمند از این محل تامین مسکن محرومان انجام شود./م

بیشتر بخوانید:

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار