مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: طی هفت ماه سپری شده از سال جاری ۴۰ پرونده قاچاق کالا در گمرک شهرستان مرزی مهران کشف شده که رشد ۲۰۸ درصدی به نسبت پارسال را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 16 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح الله غلامی اظهار داشت: این تعداد پرونده کشف شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۱۳ پرونده کشف شده ۲۰۸ درصد رشد را نشان می دهد.

به گفته وی، رشد ریالی پرونده های کشف شده قاچاق گمرک مهران در سال جاری ۲ هزار و ۶۳ درصد بوده است.

مدیرکل گمرک ایلام با بیان اینکه این کشفیات با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده است، یادآور شد: بیشتر کالاهای کشف شده در گمرک تجاری مهران در سال جاری دارو و تجهیزات پزشکی، بذر و آهن آلات بوده است.

غلامی بیان کرد: قاچاق کالا در مرز و گمرک مهران به طور معمول از داخل به خارج از کشور صورت می گیرد و تاکنون قاچاق کالا بیرون از مرز به داخل کشور نداشته ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای کشف کالاهای قاچاق در مرز انجام شده، گفت: تدابیر لازم برای کنترل بیشتر قاچاق کالا در مرز اتخاذ شده و با متخلفان برخورد می شود.

مدیرکل گمرک ایلام اضافه کرد: گمرک این استان در بازه زمانی هفت ماه سپری شده از سال جاری به درآمدزایی ۳۴۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷۰ درصد افزایش نشان می دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار