امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ ازدواج آسان باید با کمک خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی در جامعه ترویج پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 13 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ اله‌نور کریمی‌تبار در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تبریک عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: زدودن فقر از چهره جامعه به خصوص در کشورمان امری سرنوشت ساز برای توسعه و پیشرفت در همه ابعاد است.

وی به نقش مهم و تلاش‌های اثرگذار ستاد اجرایی امام(ره) در عرصه های گوناگون خدمت به مردم و محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: ستاد در سال های اخیر منشا خدمات شایسته ای به محرومان و مستضعفان بوده است و امیدواریم در مدیریت جدید این خدمات با قوت بیشتری ادامه یابد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار یکی از ماموریت های ستاد را توجه به محرومان دانست و گفت: رسیدگی به مستضعفان و محرومان جامعه وظیفه ای است که امام راحل بارها بر آن تاکید کرده و مقام معظم رهبری نیز همواره از دغدغه هایشان بوده است و لذا این موضوع مسئولیت در این ستاد را خطیر و با اهمیت می کند.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان ایلام خدمات ارزنده ای ارائه داده است، مدیر عامل بنیاد احسان با حضور میدانی در روستاها و مناطق کم برخوردار استان و همچنین حضور در موکب ها از نزدیک با مشکلات و آسیب های اجتماعی این مناطق و دغدغه های آنها جهت مساعدت اقدام می کند که جای قدردانی دارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه گروههای جهادی که جهت شناسایی اقشار آسیب پذیر تلاش می کنند یک سبک جدید مدیریتی است، افزود: وجود این گروها که وقت خود را در اختیار شناسایی افراد نیازمند گذاشته اند باعث شده است با حداقل هزینه بهترین خدمات انجام گیرد که امیدواریم مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند خدمات بیشتری ارائه دهند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار بیان کرد: ازدواج امری مقدس و یکی از بزرگترین عبادتهاست، که در آن یک پیوند و محبت و مودت بین زوج خداوند ایجاد می کند و سختیهای زندگی برای انسان لذت بخش است.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه ازدواج مقدمه تشکیل خانواده بوده و به تکثیر نسل کمک می کند، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) زمینه ی شروع ازدواج ساده را برای جوانان ایجاد کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار