سرپرست معاونت اقتصادي استانداري يزد تاكيد كرد:

لزوم خريد تضميني گندم با رويكرد فعال‌سازي بخش خصوصي در یزد

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد به فعاليت اقتصادي مبتني بر رقابت اشاره و بر خريد تضميني گندم با رويكرد فعال سازي بخش خصوصي در كنار تعاون روستايي استان تاكيد كرد.
کد خبر: ۷۴۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 26 May 2019

«سيدمسعود عظيمي» كارگروه خريد تضميني گندم استان،‌‌ با اشاره به اهميت خريد تضميني گندم و شروع زمان برداشت غلات، اظهار کرد: براي تصميم گيري مناسب در راستاي خريد تضميني گندم بايد واقعيت ها و مشكلات حوزه كشاورزي را ارائه و بر اين اساس با در نظرگرفتن مشوق هاي موثر نسبت به خريد اقدام كرد.

وی افزود: حمايت براي ترغيب كشاورز جهت كشت گندم در سال آينده نكته‌اي ضروری و نيازمند توجه است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد گفت: دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط توان و ظرفيت خود را در خريد تضميني گندم با هدف تامين رضايت ذينفعان فعال سازند.

عظيمي در ادامه با اشاره به اين‌كه در فعاليت‌هاي اقتصادي بر رقابت معتقديم و بازار بدون رقيب معنا ندارد، تصریح کرد: رويكرد استان براي خريد تضميني گندم فعاليت بخش خصوصي در كنار تعاون روستايي به عنوان نهادي مردمي است و اين موضوع در شهرستانها با محوريت فرمانداران اجرايي مي‌شود.

این مسئول بیان کرد: از سوي ديگر و با توجه به فعالیت بخش خصوصی نيز به هر دليلي مسائل و ضوابط خريد تضميني گندم رعايت نشود، با متخلفين احتمالي برابر قانون برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در پایان خاطرنشان کرد: براي تسهيل در حمل و نقل گندم تا رسيدن به محل نگهداري (سيلو) و مديريت موضوعات ترافيكي نيز ساعت‌ها و مسيرهايي جهت اعلام به رانندگان با پليس راهور در استان هماهنگ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار