الریان قطر مغلوب گاز جنوبی عراق شد

تیم والیبال گاز جنوبی عراق موفق شد در جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ یزد برابر الریان قطر به پیروزی دست پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ 08 September 2024

تیم‌های الریان عراق و گاز جنوبی عراق از ساعت 14 امروز در دومین دیدار جام باشگاه‌های آسیا 2024 یزد در ورزشگاه اختصاصی شهداب برابر هم قرار گرفتند.

از آنجا که هر دو تیم پیش از حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده بودند که هدفشان قهرمانی و کسب عنوان در این مسابقات است، انگیزه بازیکنان دو تیم بسیار بالا بود و رقابت با جذابیت بسیار بالایی آغاز شد.

در وقت نخست این مسابقه با وجود عملکرد خوب الریان، در نهایت بازیکنان گاز جنوبی عراق بودند که توانستند با نتیجه 25 بر 23 برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در وقت دوم مسابقه هم با وجود شروع خوب الریان، اما پیروزی با اختلاف امتیاز بیشتر نسبت به ست نخست برای گاز جنوبی عراق بود و این تیم موفق شدن دومین وقت بازی را هم با نتیجه 25 بر 20 به سود خود به پایان برساند.

بازیکنان الریان که چیزی برای از دست دادن نداشتند در وقت سوم مسابقه بسیار طوفانی شروع کردند و عملکرد بسیار بهتری نسبت به دو وقت پیشین از خود به نمایش گذاشتند.

این عملکرد الریانی‌ها تا پایان این ست ادامه داشت و سومین وقت دیدار بر خلاف دو وقت قبلی با نتیجه 25 بر 20 به سود نماینده قطر به پایان رسید.

در وقت چهارم هم شروع الریان بسیار خوب و جذاب بود به گونه‌ای که اختلاف این تیم در امتیازات نخست به چهار هم رسید و از حریف عراقی خود پیشی گرفت اما در نهایت زور الریان به گاز جنوبی عراق نرسید و این نتیجه را 25 بر 21 به عراق واگذار کرد.

با این پیروزی گاز جنوبی عراق دومین پیروز روز نخست مسابقات جام باشگاه‌های والیبال آسیا 2024 یزد شد و خود را برای مسابقات روزهای بعد آماده می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار