فرماندار یزد به مناسبت روز پاسدار و جانباز پیامی صادر کرد

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در پیامی روز پاسدار و جانباز را به جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به‌ ویژه پاسداران غیور استان تبریک گفت.
کد خبر: ۷۳۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶ 09 April 2019

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در پیامی روز پاسدار و جانباز را به جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به‌ ویژه پاسداران غیور استان تبریک گفت.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در پیام خود آورده است:

بسمه‌تعالی

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی‌بخش دل‌ها و دیدگان مؤمنین خداجویند.

سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد باسعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آن‌ها به‌عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به‌ ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز شهرستان یزد تبریک عرض نموده، برای ایشان توفیق حیات سرافرازانه توأم باعزت را با بهره‌گیری از رهنمود‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید محمد رستگاری

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار